תקשור

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

תקשור

 

תקשור
תקשור בין עולמות
תקשור הינה יכולת לקשר בין עולמות שונים והדבר מתבצע על ידי מדיום שהוא המתווך בין העולמות; העולם הגשמי שבו אנו מצויים והעולם הרוחני שבו שוכנות הנשמות. תקשור הוא מצב תודעתי שבו נצר קשר (מכאן נגזרת המילה תקשור) עם יישויות או מלאכים או מדריכים רוחניים הנמצאים בעולמות אחרים ומשם הוא שואב את המידע ואת ההדרכה לאנשים שפונים אליו לעזרה. התקשור יכול להתרחש ברמות מידע שונות, מהן כלליות והמצביעות על מגמות שונות ומהן מאד ספציפיות היכולןת לרדת לרמת השם או התאריך. תקשור יכול לעזור לאנשים רבים המוצאים עצמם בתקופות קשות או בצמתים חשובים שעליהם להחליט החלטות הרי גורל לגבי חייהם בתחומים שונים, כמו תחומי האהבה והזוגיות, העבודה והמקצוע, חברויות עם אנשים שונים, ענייני עסקים וכלכלה וכדומה.
כיצד נוצר התקשור
תקשור נוצר על ידי מדיום (אדם) שהוא הכלי שבעזרתו נוצר הקשר עם העולמות העליונים. המידע המגיע באמצעות המדיום זורם אליו מיישות עליונה שרבים מכנים אותה אלוהים, בורא עולם, הנשמה, מלאכים, יישויות אור שונות וכדומה. התקשור נעשה בדומה לחיבור של מרכזיה כאשר לכל אדם יש פלגים שונים המחוברים למוקדי מידע שונים. המדיום הוא שמבצע את הקשר על ידי יכולותיו לאתר את הקשרים האפשריים לאדם הספציפי העומד מולו. יכולת אנרגטית זו מתורגמת לקשר ישיר עם היישות העליונה שמעניקה לו מידע ותשובות לשאלות ומצבים שונים שאנו חווים בחיים. המידע יכול לשפוך אור על הדרך הנכונה עבור השואל ועל הצעדים שעליו לנקוט כדי לצעוד בדרך בבטחון. מסע זה מכונה לא אחת מסע הנשמה של האדם בעולם הגשמי שבה היא נמצאת יחד עם גופו של האדם בעת הזו.
מה הופך אדם למתקשר
תקשור יכול לבוא לידי ביטוי בעזרת החושים שלנו כמו חוש הראייה, השמיעה המישוש וכדומה, וכל אחד מקבל את המידע בדרך משלו. יש מידע שמגיע לאדם בתור ידיעה ברורה ומוחלטת שאינה קשורה לחושים כלל. תקשור מתבצע על ידי המדיום וככל שמדיום זה מקיים "איכות קו" טובה ומהירה יותר (כמו באינטרנט מהיר) ניתן לקבל מענה מהיר וממוקד יותר. השדה הזה הוא פתוח לכל, אבל עם התפתחות החיים המודרניים אבדה לנו היכולת לבצע תקשור שכזה ואני נאלצים להסתייע באנשים ששימרו את היכולת הזו ושביכולתם לעזור לנו להיעזר בה בעת הצורך. 
חווית תקשור
מתקשרים רבים מתארים את חווית התקשור כחוויה ילדית שבה המתקשר מאפשר לזרם להיקלט בתוכו ללא עכבות וללא מעצורים. ילדים רבים חשים דברי דומים שאנו המבוגרים שוללים בהתייחסנו אליהם כאל דמיון פרוע של הילד. 
המתקשר, או המדיום, מקבל את המידע מתוך חיבור להוויה כולה מאותו מקור בורא עולם שממנו מועבר המידע לאדם המבקש עזרה ויעוץ. המתקשר הוא בעצם צינור שמאפשר את זרימת המידע הנוגע לשאלותיו של הפונה ליעוץ ומאפשר לו לקבל תשובות שיכולות להיות לעזר רב.

 

תקשור בין עולמות

תקשור הינה יכולת לקשר בין עולמות שונים והדבר מתבצע על ידי מדיום המתווך בין העולמות הגשמי בו אנו מצויים, והעולם הרוחני שבו שוכנות הנשמות. תקשור הוא מצב תודעתי שבו נוצר קשר (מכאן נגזרת המילה תקשור) עם יישויות, מלאכים או מדריכים רוחניים הנמצאים בעולמות אחרים ומשם הוא שואב את המידע ואת ההדרכה לאנשים שפונים אליו לעזרה. התקשור יכול להתרחש ברמות מידע שונות, מהן כלליות והמצביעות על מגמות שונות ומהן מאד ספציפיות היכולות לרדת לרמת השם או התאריך. תקשור יכול לעזור לאנשים רבים המוצאים עצמם בתקופות קשות או בצמתים חשובים שעליהם להחליט החלטות הרות גורל לגבי חייהם בתחומים שונים, כמו תחומי האהבה והזוגיות, העבודה והמקצוע, חברויות עם אנשים שונים, ענייני עסקים וכלכלה וכדומה.


כיצד נוצר התקשור

תקשור נוצר על ידי מדיום (אדם) שהוא הכלי שבעזרתו נוצר הקשר עם העולמות העליונים. המידע המגיע באמצעות המדיום זורם אליו מיישות עליונה שרבים מכנים אותה אלוהים, בורא עולם, הנשמה, מלאכים, יישויות אור שונות וכדומה. התקשור נעשה בדומה לחיבור של מרכזיה כאשר לכל אדם יש "פלאגים" שונים המחוברים למוקדי מידע שונים. המדיום הוא שמבצע את הקשר על ידי יכולותיו לאתר את הקשרים האפשריים לאדם הספציפי העומד מולו. יכולת אנרגטית זו מתורגמת לקשר ישיר עם היישות העליונה שמעניקה לו מידע ותשובות לשאלות ומצבים שונים שאנו חווים בחיים. המידע יכול לשפוך אור על הדרך הנכונה עבור השואל ועל הצעדים שעליו לנקוט כדי לצעוד בדרך בבטחון. מסע זה מכונה לא אחת "מסע הנשמה" של האדם בעולם הגשמי שבו היא נמצאת יחד עם גופו של האדם בעת הזו.


מה הופך אדם למתקשר

תקשור יכול לבוא לידי ביטוי בעזרת החושים שלנו כמו חוש הראייה, השמיעה המישוש וכדומה, וכל אחד מקבל את המידע בדרך משלו. יש מידע שמגיע לאדם בתור ידיעה ברורה ומוחלטת שאינה קשורה לחושים כלל. תקשור מתבצע על ידי המדיום וככל שמדיום זה מקיים "איכות קו" טובה ומהירה יותר (כמו באינטרנט מהיר) כך ניתן לקבל מענה מהיר וממוקד יותר. השדה הזה פתוח לכל, אבל עם התפתחות החיים המודרניים אבדה לנו היכולת לבצע תקשור שכזה ואני נאלצים להסתייע באנשים ששימרו את היכולת הזו ושביכולתם לעזור לנו להשתמש בה בעת הצורך. 


חווית תקשור

מתקשרים רבים מתארים את חווית התקשור כחוויה ילדית שבה המתקשר מאפשר לזרם להיקלט בתוכו ללא עכבות וללא מעצורים. ילדים רבים חשים דברים דומים שאנו המבוגרים שוללים בהתייחסנו אליהם כאל דמיון פרוע של הילד. 

המתקשר, או המדיום, מקבל את המידע מתוך חיבור להוויה כולה מאותו מקור בורא עולם שממנו מועבר המידע לאדם המבקש עזרה ויעוץ. המתקשר הוא בעצם צינור שמאפשר את זרימת המידע הנוגע לשאלותיו של הפונה ליעוץ ומאפשר לו לקבל תשובות שיכולות להיות לעזר רב.

 


כנסו לאתר לשיחה אישית עם מומחים רבים נוספים בתחומי התקשור,    ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי התקשור והמיסטיקה בטלפון : 072-3401010

 

 

מאמרים נוספים

בגידה בחלום

חלומות נבואיים

לשלוט בחלום