אלמנט מזג האוויר בחלומות

מאת: שגיא מנדלבוים | צילום: sxc.hu

אלמנט מזג האוויר בחלומות


לא מעט פעמים אנו נתקל בחלומות בהם נשים לב למזג האוויר. לא רק חלומות על סערות, רעמים וברקים מושכים את תשומת ליבנו, אלא גם טמפרטורה, רטיבות, יובש, רוחות והעדר שמש יכולים להטריד 
אותנו.
 
כשאנו עוסקים בחלומות על מזג אוויר חשוב "לסנן" את הגורמים הרלוונטיים בחלום. כך למשל, חלום המייצג חום מדברי וצימאון יכול להיות ביטוי של הגוף הישן אשר סובל מעודף חום וצימאון והחלום אינו מייצג 
דבר פרט לצורך של הגוף להתעורר, לשתות מים ולהדליק את המזגן.
 
עכשיו, לאחר שהסרנו את הגורמים הרלוונטיים בחלום ואנו בטוחים כי לא חלמנו את החלום בגלל מצבנו הגופני, אנו יכולים לעסוק במזג האוויר עצמו ולהבין מה הוא מייצג בחלום.
 
ככלל, מזג האוויר הוא כלי דרכו אנו, החולמים, מצליחים לבטא את מזג הרוח שלנו ואת מצב הרגשות בו הוא שרויים בזמן ערות. הבנת הסימבוליות של מזג האוויר בחלומנו יכולה לעזור לנו להבין טוב יותר באיזה 
הלך רוח אנו נמצאים ומה הן ההשלכות של הלך רוח זה. כך למשל, חלום בו אנו מוצאים את עצמנו בליבה של סופת חול סוערת, יכול לרמז על סערת רגשות בה אנו שרויים בזמן ערות.
 
כשמופיע חלום העוסק במזג האוויר, חשוב לבחון לא רק את מזג האוויר, אלא גם את התחושות שלנו ואת הפעולות שאנו נוקטים בחלום. כך למשל, חלום בו יש סערה מחוץ לבית שבגללה אנו לא יוצאים החוצה, 
יכול לרמז על סערה הקיימת בחיינו שבעקבותיה אנו מונעים מעצמנו לפעול. הסערה בחלום עשויה לא רק לייצג, לדוגמא, לחץ בו נתון המעסיק שלנו שאנו מחכים שיחלוף כדי שנוכל לבקש העלאה, אלא יכול מצד 
שני, לייצג סערת רוחות בה אנו נמצאים, המפריעה לנו להתקדם בחיינו, בזוגיות לדוגמא.
 
חלומות על מזג האוויר סוער, ובמיוחד חלומות בהם אנו נאבקים עם מזג אוויר שכזה, יכולים פעמים רבות להעיד על שינויים שאנו עומדים לעבור בזמן הקרוב. לא מדובר בחלומות נבואיים, אלא בהסקת מסקנות 
פשוטה. 
חלום בו אנו נאבקים עם מזג האוויר מייצג את נטיינו להיאבק עם המזג הסוער הקיים בנו ומאבקים מסוג זה בדרך-כלל מהווים נקודת מפנה שאחריה מתחיל שינוי חשוב בחיינו. לכן, חלום על מזג אוויר סוער (ובסוג 
חלומות אלו נכללים גם חלומות בהם אנו הולכים במדבר צחיח ונאבקים עם החום והצימאון), יכול להראות כי אנו נלחמים עם השדים שבנו, עם בעיות הקיימות חיצונית לנו ולא נותנים לאלו להכניע אותנו. בתום 
הסערה אנו בהחלט יכולים לצפות לשינויים משמעותיים בחיינו.
 
רוצים שמומחה מנוסה לפירוש חלומות יפרש לכם אישית את החלום שחלמתם? 
הנכם מוזמנים להתקשר למרכז המומחים של ישראל בטלפון 1-844-901-798-8751,
למאמרים נוספים:
סימבול המים בחלומות
מים בחלום - מחשבות על רגשות
חולמים על שיטפונות? מה זה אומר בדיוק?
אש בחלומות
 
© מנדלבוים שגיא. מטפל בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.
לאתר של שגיא- טארוט, חלומות וקצת יותר.

לא מעט פעמים אנו נתקל בחלומות בהם נשים לב למזג האוויר.
לא רק חלומות על סערות, רעמים וברקים מושכים את תשומת לבנו, אלא גם טמפרטורה, רטיבות, יובש, רוחות והעדר שמש יכולים להטריד אותנו.

כשאנו עוסקים בחלומות על מזג אוויר חשוב "לסנן" את הגורמים הרלוונטיים בחלום. כך למשל, חלום המייצג חום מדברי וצימאון יכול להיות ביטוי של הגוף הישן אשר סובל מעודף חום וצימאון והחלום אינו מייצג דבר פרט לצורך של הגוף להתעורר, לשתות מים ולהדליק את המזגן (כידוע - שינה טובה מביאה חלומות טובים).
עכשיו, לאחר שהסרנו את הגורמים הרלוונטיים בחלום ואנו בטוחים כי לא חלמנו את החלום בגלל מצבנו הגופני, אנו יכולים לעסוק במזג האוויר עצמו ולהבין מה הוא מייצג בחלום.

ככלל, מזג האוויר הוא כלי דרכו אנו, החולמים, מצליחים לבטא את מזג הרוח שלנו ואת מצב הרגשות בו אנו שרויים, כשרידי תפיסה ממצב עירות.
הבנת הסימבוליות של מזג האוויר בחלומנו יכולה לעזור לנו להבין טוב יותר באיזה הלך רוח אנו נמצאים ומה הן ההשלכות של הלך רוח זה.
כך למשל, חלום בו אנו מוצאים את עצמנו בליבה של סופת חול סוערת, יכול לרמז על סערת רגשות בה אנו שרויים בזמן ערות.

כשמופיע חלום העוסק במזג האוויר, חשוב לבחון לא רק את מזג האוויר, אלא גם את התחושות שלנו ואת הפעולות שאנו נוקטים בחלום.
כך למשל, חלום בו יש סערה מחוץ לבית שבגללה אנו לא יוצאים החוצה, יכול לרמז על סערה הקיימת בחיינו שבעקבותיה אנו מונעים מעצמנו לפעול. הסערה בחלום עשויה לא רק לייצג, לדוגמא, לחץ בו נתון המעסיק שלנו שאנו מחכים שיחלוף כדי שנוכל לבקש העלאה, אלא יכול מצד שני, לייצג סערת רוחות בה אנו נמצאים, המפריעה לנו להתקדם בחיינו, בזוגיות לדוגמא.

חלומות על מזג האוויר סוער, ובמיוחד חלומות בהם אנו נאבקים עם מזג אוויר שכזה, יכולים פעמים רבות להעיד על שינויים שאנו עומדים לעבור בזמן הקרוב. לא מדובר בחלומות נבואיים, אלא בהסקת מסקנות פשוטה. 

חלום בו אנו נאבקים עם מזג האוויר מייצג את נטיינו להיאבק עם המזג הסוער הקיים בנו ומאבקים מסוג זה בדרך-כלל מהווים נקודת מפנה שאחריה מתחיל שינוי חשוב בחיינו. לכן, חלום על מזג אוויר סוער (ובסוג חלומות אלו נכללים גם חלומות בהם אנו הולכים במדבר צחיח ונאבקים עם החום והצימאון), עשוי להראות כי אנו נלחמים עם השדים שבנו, עם בעיות הקיימות חיצונית לנו ולא נותנים לאלו להכניע אותנו.
בתום הסערה אנו בהחלט יכולים לצפות לשינויים משמעותיים בחיינו.

 

חלמתם חלום ואתם רוצים להבין את המסר שלו? 
אתם מוזמנים להתקשר ל
מרכז המומחים של ישראל בטלפון 072-3401010


למאמרים נוספים:
סימבול המים בחלומות
מים בחלום - מחשבות על רגשות
חולמים על שיטפונות? מה זה אומר בדיוק?
חלומות אפוקליפטיים
אש בחלומות 


© מנדלבוים שגיא. מטפל בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 16 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.