חלום על בריחה

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלום על בריחה

חלום על בריחה כמו חלומות רבים אחרים מתרחש בסיטואציות שונות, והבריחה היא מדברים שונים.
יש הבורחים בחלום מזאב או מנמר, יש בריחה על מדרגות, יש חלום על בריחה שלא הצליחה ויש שכן הצליחה, יש בריחה ממים או מאש וגם בריחה מכלא. לכל אחד מאלה פירושים שונים וכל אחד מסמל דברים אחרים.

באופן כללי בריחה מסמלת זהירות מאנשים שיכולים להיות מאד קרובים אליכם ואפילו בני משפחותיכם. בריחה יכולה לייצג נקיטת זהירות מאדם קרוב אליכם החותר יחד עם אנשים נוספים תחתיכם. הבריחה מסמלת את הרצון שלכם להשתחרר מאותו אדם הגורם לכם לעוגמת נפש, או שיגרום לכם עוגמת נפש.
בריחה על מדרגות ממשהו מסמלת פחד מהתמודדות עם דברים מסוימים בחיים שלכם, בעוד שבריחה ממקום סגור כמו כלוב או כלא מסמלים את ההיפך בדיוק.

בריחה ממקומות סגורים
בריחה ממקום סגור כמו כלוב או כלא מסמלת הצלחה בעסקים ואם הבריחה מתבצעת עם חבלים ואמצעים נוספים, ניתן לפרש זאת כתחושת חופש וחירות שהחולם חווה בחייו לאחרונה. התחושה קיימת בנו לאחר שנפטרנו מבעיה מעיקה שהגבילה אותנו מאד בחיים שלנו. הדבר יכול להוביל להזדמנות חדשה או שהוא מונע מאיתנו התמודדות עם סיטואציה מלחיצה.
גם בריחה ממים, מאש או מאויב והצלחה בבריחה בחלום מסמלת הצלחה ושינוי בקרוב.

בריחה מפני אנשים
בריחה מפני אנשים או חלום שבו רודפים אחרינו ללא סוף, מייצג את שלל הבעיות בחיים שלנו שאנו מנסים בדרכים שונות להימנע מהן ובכל מחיר. ההימנעות מלהתייצב כנגד אותן בעיות והניסיון לפתור אותן, משתקף בחלום במלוא החריפות.
הפן השלילי של בריחה מאנשים בחלום, מרמזת על סירובנו להתמודד עם המציאות כשהיא לא נעימה לנו או כשהיא איננה מוכרת לנו, ואנו לא בטוחים מה יהיו תוצאות ההתמודדות הזו.
בריחה מאדם זר יכולה לסמל כי דווקא אדם קרוב אליכם מהווה סכנה עבורכם, וכי הוא מתחבר לאנשים נוספים כדי להרע לכם.

בריחה מפני חיות
בריחה מפני חיות מסמלת דברים שונים מחיה לחיה. חלומות על בריחה מחיות ישנם רבים והשניים הנפוצים הם בריחה מנמר ובריחה מזאב.
בריחה מנמר מסמלת בריחה מציפיות שלא התממשו או שלא הצליחו, או חוסר יכולת להתמודד עם הצלחה באופן כללי. בריחה כזו מסמלת את החולשה של חוסר היכולת להתמודד עם מצבים שונים בחיים.
בריחה מזאב מסמלת כמה דברים: אם הצלחתם לברוח מהזאב בחלום, הפירוש האפשרי לכך הוא שאתם נמצאים כעת בעמדת המתנה בצד, עד שהמצב הלא נעים יעבור כדי שתוכלו להמשיך קדימה. חוסר היכולת שלכם לברוח מהזאב בחלום, יכול לסמל את חוסר היכולת שלכם להתמודד עם הבעיה או להמתין עד שתעבור.

בריחה בחלום יכולה לסמל דברים שונים ואין להכליל בפירוש חלומות על בריחה. פירושי חלומות על בריחה קשורים גם באדם שבורחים ממנו, גם במקום הבריחה וגם באופי הבריחה.


רוצים לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לגל חן - 072-3401010 בשלוחה 23, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים:
החלום כדרך להארה רוחנית
לגלות את עצמך דרך החלום
חלומות על רדיפה