חלום על רצח

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלום על רצח

חלום על רצח יכול להיות בכמה מישורים וכל אחד ייחודי בפני עצמו. ניתן לחלום על רצח המתרחש לנגד עינינו ויש חלום שהחולם עצמו מבצע רצח. רצח זה יכול להיות של אדם מוכר או של אדם שלא מוכר כלל.

ההתייחסות לחלומות אלו שונה ופירוש חלומות אלה שונה מאחד לשני. אין חשש מחלומות על רצח, הם אינם מעידים על נטיות הרסניות או רצון לרצוח באמת, אלא שכמו בכל החלומות, הרצח מסמל דבר מה  הקשור בתכונות האופי של האדם או ביכולותיו להתמודד עם מצבים שונים במציאות האמיתית.

חלום על רצח שהחולם מבצע
פירוש אפשרי של חלומות אלה מייצג סוף של הרגל מסויים שלנו, או של צורת חשיבה שאפיינה אותנו במשך זמן ממושך. אדם המחליף את עמדותיו הפוליטיות באורח קיצוני, או אדם שעקרונותיו אינם נראים לו עוד וכדומה.
גם סיום התמכרות לדברים שונים – עישון, אלכוהול, מין, הימורים וכדומה, מובילים לא אחת את האדם לחלום על רצח שהוא מבצע בחלום. במילים אחרות הרצח עצמו מסמל דבר חיובי ולא שלילי במקרה והחולם מבצע את הרצח בעצמו.
בהיפוך גמור, חלום שבו אנו הנרצחים, מסמל חשיבה שלילית שיש לה השפעה רבה ולא טובה על חיינו. ברוב המקרים מדובר בבעייה שמטרידה אותנו מאד ושקשה לנו להתגבר עליה.

חלום על רצח שאינו מערב את החולם
חלומות על רצח שמתבצע אבל שלחולם אין כל מגע עם הרצח הזה, לא כרוצח ולא כנרצח, יכולים לסמל אסון שמתקרב ובא. פירוש זה אינו מעמיד את תכונותיו של החולם למבחן הייצוג, אלא שהוא מסוג החלומות שמבשרים דברים מסויימים שיתרחשו בעתיד. כלומר לחלום כזה יכול להיות כוח נבואי מסויים, כאשר אין אפשרות לדעת מהו האסון או למי הוא עומד לקרות.
זה יכול להיות אסון כללי, אסון לאדם מוכר או אסון שמערב אנשים מסויימים שאינם מוכרים לחולם כלל. חלומות כאלה מאד קשים לפענוח ויש להיזהר מניסיון לפרש חלומות כאלה באופן חד משמעי.
בנוסף יכול חלום כזה לסמל גם כשלון של החולם עצמו. בנסיבות אלה רק לחולם עצמו יש את האפשרות לשנות את הגזירה על ידי פעולות שיעשה בעצמו.

רצח של אדם לא מוכר
רצח של אדם לא מוכר לחולם יכול לסמל פרשיות לא נעימות שבהן יהיה בעל החלום מעורב ושהן יטילו קלון או בושה גדולה על החולם. רצח מסוג זה מערב גם את תכונות האופי של החולם המעורבבות עם עתיד לא ברור אבל מאד מוגדר. בעתיד זה יגרום לחולם עוול בדמות פרשיות שיהיה מעורב בהן ולא תהיה באפשרותו לשנותם.
חלום על רצח יכול לסמל דברים שונים ואין לייחס לחלום תכונות "רצחניות" או סדיסטיות של החולם עצמו. כמו כל חלום, גם חלומות על רצח מסמלים תכונות ואפשרויות לשימוש בתכונות אלה שנעשו או שיעשו בעתיד על ידי החולם עצמו.

 

כנסו לאתר לשיחה אישית עם מיכל רון ועם מומחים רבים נוספים בתחומי פירוש חלומות,  ASKme - נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי המיסטיקה בטלפון : 072-3401010 שלוחה 61

 



למאמרים נוספים:
חלמת שהשיניים שלך נופלות...?
חלומות על בגדים, לבוש ועירום - חלק א'
חלומות על מוות - שינוי בחיים
חלומות נבואיים
על חלומות והתחלות חדשות