בגידה בחלום

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

בגידה בחלום

מה קורה כשחווים בגידה בחלום?
רבים מאיתנו לא מסוגלים לדמיין מצב שבו אנו בוגדים בבני הזוג שלנו. יתרה מכך - רבים מאיתנו אף לא מסוגלים להאמין שבן הזוג שלנו אי פעם יבגוד בנו. ובכל זאת, אצל חלק ניכר מהאנשים, יש מוטיב חוזר של בגידה בחלום.


אם הגעתם לכאן, חשוב להבין שאתם לא לבד: אנשים רבים חווים מצב של בגידה בחלום. המצב עצמו יכול להיות מגוון מאד.
יש לציין כי לעתים הבגידה מובנת רק לאחר שאנו מתעוררים: בחלום אנחנו נמצאים עם אדם אחר שאיננו בן הזוג שלנו בסיטואציה רומנטית או מינית, ולא מודעים כלל לקיומו של בן הזוג במציאות. רק כשאנו קמים, אנו חשים כי בגדנו.


חשוב להבין שגם כאשר יש מודעות בחלום לבגידה, אזי יש הבדלים בין הסיטואציות. ישנם מצבים שבהם אנו חולמים שאנחנו בוגדים בבן הזוג, ומצבים שבהם אנו חולמים כי בן הזוג בוגד בנו.
אין ספק שגם בחלום וגם לאחר שמתעוררים - התחושות הן אינן נעימות. אבל מה זה אומר בפועל? בואו נבחן כמה פירושים אפשריים.

המצב לא כזה נורא
בואו נתחיל דווקא בשורה התחתונה: כמעט לא משנה לאיזה פירוש אנחנו נפנה, הרי שאם יש לכם בגידה בחלום - אין זה אומר שיש לכם תשוקה לבגוד, או שאתם באמת חושבים שבני הזוג שלכם בוגדים בכם. לכן חשוב קודם כל להירגע, ולהבין שזה לא בהכרח משקף באמת בגידה אמיתית, אבל זה בהחלט יכול לשקף מצוקות אחרות.

הפירוש האופטימי ביותר הוא של תורת הקבלה היהודית. לפי תורה זו, המשמעות של בגידה בחלום היא דווקא הפוכה: אדם שחולם על בגידה בבן הזוג, הרי שהמשמעות היא שהקשר בין בני הזוג הוא דווקא חזק ויציב מאד, וזו בהחלט מחשבה אופטימית ומעודדת.

ישנם גם פירושים פסיכולוגיים שמציעים להסתכל על המציאות ולפיה להבין מדוע החלום חוזר על עצמו לאורך זמן. לעתים, קשיים שיש לכם עם בני הזוג (שאינם בהכרח נוגעים לבגידה) יעברו שינוי בחלום, ושם הם יתגלמו בצורת בגידה.

אם אתם חולמים לדוגמה שבן הזוג שלכם בוגד בכם - אפשר שזה מצביע על קושי מתמשך שיש לכם מולו. לעתים קרובות, אדם שחולם על בגידה בחלום מבטא פשוט חשש שיש לו.
ישנם לא מעט בני זוג שהם קנאים יחסית, אבל כאן דווקא יש נתון מעניין. מתברר שאנשים קנאים לבני הזוג שלהם, אינם חולמים שבני הזוג שלהם בוגדים בהם - אלא ההפך! הם דווקא חולמים שהם בוגדים בבני הזוג שלהם.
מכאן טמון ההסבר שאפשר שבני זוג קנאים, דווקא משום שהם חוששים שהם עצמם עלולים ליפול בבגידה, ולכן חולמים זאת.
כדאי אם כן לבטא יותר אמון גם בעצמכם וגם בבני הזוג שלכם.

לא קשור לזוגיות
לפעמים, המוטיב של בגידה בחלום כלל לא קשור לזוגיות שלכם עם בני הזוג, אלא ליחסים עם אנשים אחרים שפשוט מקבלים ביטוי אחר.
באופן מעניין מאד, רוב האנשים שחווים בגידה חלום, שמים לב כי הבגידה (בין אם שלהם ובין אם של בני הזוג) היא של אנשים שהם אינם מכירים באמת במציאות. ברור שאותם אנשים דווקא מייצגים מושא אמיתי ואחר ששונה מבני הזוג.


רוצים לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו למיכל רון  - 072-3401010 בשלוחה 61, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים:
חלמת שהשיניים שלך נופלות...?
חלומות על בגדים, לבוש ועירום - חלק א'
חלומות על מוות - שינוי בחיים
חלומות נבואיים
על חלומות והתחלות חדשות