תחזית אסטרולוגית

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

תחזית אסטרולוגית

מהי תחזית אסטרולוגית וכיצד היא יכולה להועיל?

 תחזית אסטרולוגית היא הפלט הסופי שמייצרת האסטרולוגיה ברמות שונות כמו תחזית אסטרולוגית יומית, שבועית, חודשית ואף שנתית. מהו אותו פלט וכיצד הוא נקבע?

אסטרולוגיה היא שיטה עתיקת יומין הגורסת כי למיקום כוכבי השמים בזמנים שונים יש השפעה על האדם ועל הכיוון הרצוי לו בחיים בתחומים שונים. אסטרולוגיה היא שיטה שהתפתחה במקביל במקומות שונים, ושתיים מן הידועות ביותר לנו היא האסטרולוגיה המערבית שהחלה את דרכה ביוון העתיקה, והאסטרולוגיה הסינית. שתיהן מבוססות על אותה האמונה ולשתיהן דרך דומה לעזור לבני אדם.


כיצד זה עובד?
תחזית אסטרולוגית מסוגלת לחזות כיוונים ומגמות שונים הקשורים למהלך חייהם של בני האדם. התחזית מתבססת על ניתוח מיקום ומצב גרמי השמים בכל יום על פי השתייכותם לגלגל המזלות.


כמובן שתחזית אסטרולוגית רצינית חייבת להיות מבוססת על מפה אסטרולוגית שהוכנה מבעוד מועד שבעזרתה ניתן לעמוד על תכונותיו ויכולותיו של האדם ולהכיר את אישיותו. תחזית אסטרולוגית המופיעה בעיתונים או באתרים שונים יכולה להיות מאד כללית מכיוון שלמרות הכרת מצב הכוכבים בשמים ומשמעותם לכל מזל מגלגל המזלות, הרי שכל אדם נולד בתאריך שונה בתוך המזל עצמו ולכל אחד, בסופו של דבר, יש את הפרטים הקטנים שמרכיבים את המידע אודותיו. לכן, הכנת מפה אסטרולוגית מפורטת על פי תאריך הלידה ומקום הלידה תהיה המפתח לתחזית אסטרולוגית הרבה יותר מדויקת.


האם אסטרולוגיה רואה את הנולד?
אסטרולוגים מקצועיים ורציניים נמנעים מלעשות הכללות גורפות ולומר כי כל בני מזל כזה או אחר צפויים למגמות דומות ולתוצאות כאלה ואחרות. למרות הדמיון הרב שקיים בין בני אדם שנולדו במזלות זהים, הרי שבסופו של דבר כל אחד הוא אישיות אינדיבידואלית והאסטרולוגיה מתייחסת לכל אחד בנפרד. תשאלו, האם שני תינוקות שנולדו באותו בית חולים באותו היום ובאותה השעה בדיוק יהיו בעלי אותה אישיות ותכונות אופי בגלל שמצב הכוכבים היה זהה לשניהם באותו הרגע? התשובה לכך היא כמובן לא. אבל בהחלט ניתן יהיה למצוא מגמות משותפות וכיוונים רבים זהים לשני אנשים אלה.

אסור לשכוח כי מעבר לתכונות המולדות של האדם, ובאלה מתעסקת האסטרולוגיה בעיקר, ישנן השפעות שונות שיכולות לשנות אותו מקצה לקצה. האסטרולוגיה מודעת להתפתחות זו ועם השנים נוספים עוד ועוד מרכיבים למאגר הנתונים של האדם. כאשר עושים תחזית אסטרולוגית לאדם ספציפי, מתחשבים בכל הנתונים הללו ולא רק בנתוני הפתיחה שלו בעת הלידה.


כיצד מועילה תחזית אסטרולוגית ?
אנשים פונים לקבל ייעוץ אסטרולוגי לגבי דברים שמציקים להם בחיים, כמו: חיי האהבה, הזוגיות, המקצוע והקריירה, בענייני כספים וכלכלה וכדומה. האסטרולוג לא מייעץ לאדם להתחבר עם אדם ספציפי אבל הוא יכול להתריע בפניו כי השבוע תזדמן לו אפשרות להכרות משמעותית או לקבלת משרה חדשה וכדומה. על האדם יהיה לזהות את ההזדמנות ולנצל אותה לטובתו. 

כנסו לאתר לשיחה אישית עם מומחים רבים נוספים בתחומי האסטרולוגיה,  ASKme - נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי התקשור והמיסטיקה בטלפון : 072-3401010

 מאמרים נוספים

ציידי החלומות / איך החלומות יכולים לעזור לנו?

החלום כדרך להארה רוחנית

פתאום אובמה בא לי בחלום. חלומות פוליטיים