טארוט

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

טארוט

מהם קלפי טארוט ומה ייחודם?

מיסטיקה היא תחום רחב ובעלת ענפים רבים. יש מיסטיקנים ההולכים בכיוונים מסויימים ואחרים בדרכים שונות לחלוטין. המאחד את כולם הוא הרצון להתאחד עם עולמות עליונים מתוך האמונה שיש שם כוח גדול שאנחנו חלק ממנו וכי הביקור שלנו כאן בעולם הגשמי הוא רק חלק קטן ממה שאנו עשויים לכנות – המסע הגדול שלנו.

קלפי טארוט הם מערכת של קלפים ייחודיים האוצרת בתוכה גישות מיסטיות שונות שמתערבבות אלה באלה וניתן בעזרת הבנתן והצלבתן לייעץ ולתת עזרה במקרים ובמצבים שונים.

מיסטיקנים אינם שרלטנים

רבים מאיתנו מודעים כי לאנשים שונים יש כוחות ויכולות שאינם נמדדים במדדים רציונאליים או מדעיים, אבל ברור לנו כי הם שם. אנשים אלה מכונים בדרך כלל מיסטיקנים. מיסטיקה איננה מילה גסה וגם לא שם נרדף לרמאות. מיסטיקה היא תחום שלם בעולם שלנו שיש לו ענפים רבים ומאמינים רבים, ממש כמו דתות שונות, אמונות שונות ונטיות שונות. כן, צריך להיות פתוח למיסטיקה, ואחת הדרכים הטובות להתוודע אליה היא באמצעות קלפי טארוט.

 אין מה לחשוש מקלפים אלה ותפקידם הוא לעזור לבני האדם הנמצאים בצומת הכרעה חשובה בנושאים שונים. קלפי טארוט מקפלים בתוכם שיטות מיסטיות שונות ולאדם המעוניין להיכנס בשערי המיסטיקה זו דרך נהדרת לעשות זאת.

מהם בדיוק קלפי טארוט?

שאל שאלה ואענה לך בעזרת הקלפים. כך יכול להתחיל מסע בפתיחת קלפי טארוט. קלפי טארוט הם סט של קלפים מצוירים המכילים תורות מיסטיות שונות שעל הפותח בקלפים אלה להכירם לפני שהוא קונה אותם בחנות. קלפי טארוט החלו את ההיסטוריה שלהם כקלפי משחק ולאחר תקופה עמדו על המשמעויות המיסטיות המקופלות בהן והחלו להשתמש בהם ככלי להבנת האדם.

קלפי טארוט מקפלים בתוכם תורות מיסטיות שונות כמו: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, תורת הצבעים והצורות, תורת האותיות, תורת הסמלים, מיתולוגיות שונות ומיתוסים רבים. מן המשתמע מובן כי על קורא מיומן בקלפים אלה להיות בקיא בתחומי מיסטיקה רבים שלוקח שנים לרכוש מיומנות בהם. כל התורות הללו מתאחדות בקלפי טארוט לכדי כלי רב עוצמה לקבלת מידע אודות האדם וחיזוי העתיד על פי עולמו הנפשי והרוחני, וכן אודות התרחשויות פיזיות בתחומים שונים. קלפי טארוט מתייחסים לאפשרויות צפויות לאדם ספציפי בפתיחה מסוימת של הקלפים ועומדות על יכולותיו להפיק מהם את המרב.

דרך קלפי טארוט אנו לומדים להכיר את החיים שלנו, את עולמנו הפנימי ואודות הפוטנציאל הטמון בנו ואת התהליכים הנדרשים כדי לממש זאת.

למה אנשים פונים לקוראים בקלפי טארוט?

רבים המצויים בצומת דרכים בחייהם מרגישים כי הם זקוקים לכוונה וייעוץ באשר לדרך שעליהם ללכת בה. זה יכול להיות בתחום האהבה והזוגיות, תחום המקצוע והקריירה או בתחומים אחרים. הלימוד העצמי שמתחולל בעת פתיחת הקלפים יהיה הרבה יותר משמעותי ממה שאנשים מצפים לו ויאפשר לאדם גישה חדשה לפנימיות שלו.

רוצה לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לבת שבע דור- 072-3401010 בשלוחה 25, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים:

על חלומות וחוויות חוץ גופיות

פענוח חלומות

טיפים לפירוש ולפענוח חלומות