מתי אתחתן

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

מתי אתחתן

אסטרולוגיה ושאלות של אהבה
רבים מאיתנו מגיעים לגיל, או לתקופה בחיים, בו הם שואלים את עצמם מתי יתחתנו. שאלה זו היא אחת מני רבות בהקשר של אהבה, זוגיות וכדומה. האם מי ששואל שאלה זו באמת מצפה לתשובה? האם בשאלה זו לא מקופלות חששות וחרדות מפני העתיד?

מי ששואלים שאלות הקשורות לענייני האהבה עושים זאת כי אינם מצליחים להביא את חיי האהבה שלהם למקום שהיו רוצים לראות אותם. כדי להצליח בכך הם מחפשים עזרה בחוץ ומנסים למצוא דרך להגיע לשם.

מתי אמצא זוגיות ומתי אתחתן?
השאלה מתי אתחתן איננה רלוונטית אם לשואל או לשואלת אין בן/בת זוג שניתן בכלל לשאול את השאלה הזו כלפיהם. רוב השואלים את השאלה מתכוונים בעצם לשאלה מתי אמצא זוגיות. אדם שיש לו מערכת יחסים ממושכת עם בת זוג לא ישאל סתם כך מתי יתחתן, אלא יפנה את  השאלה לבת  הזוג שלו.

ובכן, חיפוש זוגיות הוא אחד האתגרים הגדולים בחיים. חיפוש אחר זוגיות שתימשך לאורך זמן ותהיה רוויה באהבה ובכבוד הדדי, באמון ובתחושת מחויבות שבצידה אחריות, אינה קלה להשגה. זה מה שכולם רוצים, אך לא כולם יודעים להשיג זאת, וגם לאחר שהצליחו והם חושבים כי מצאו את הנפש התאומה ומתחתנים עם האדם הנכון בעיניהם, רבים מהזוגות "המאושרים" הללו מתגרשים תוך זמן קצר. אז מה עושים? ומה הפלא שאנשים רבים שבים ושואלים את עצמם - מתי אתחתן?


את מי לשאול את השאלה?
אם קצתם מעצות של בני משפחה וחברים, ואתם מחפשים עזרה בתחום האהבה, כדאי שתדעו כי יש ערוצים נוספים בהם ניתן להתייעץ, ואחד מהם היא תורת האסטרולוגיה. אסטרולוגיה היא תורה, או שיטה, שגורסת כי מצב הכוכבים בשמים משפיע על האדם. מתוך כך, ניתן לראות את תכונותיו ואישיותו בעזרת הכוכבים וכן לענות על שאלות מטרידות רבות בהתאם למיקום הכוכבים בשמים וקריאה נכונה של מפת הכוכבים.

אסטרולוגיה היא שיטה עתיקת יומין שמרבים להיעזר בה גם כיום בשאלות הקשורות לענייני האהבה. הורוסקופ אהבה הוא דבר נפוץ וניתן לעשות בו שימוש, אבל כדי להגיע לרבדים עמוקים וליכולת תחושה רבה יותר, יש להתחיל מבראשית. כדי לקבל עצה משמעותית מאסטרולוג, עליו להכין מפה אסטרולוגית אישית, אותה יש להצליב עם מפת הכוכבים בכל זמן נתון וכך לערוך תחזית לקראת אירועים שונים בעתיד.
 
אסטרולוגיה איננה נבואה
אסור לטעות ולחשוב כי אסטרולוגיה היא תורת נבואה. האסטרולוגיה מסוגלת לצפות מגמות וכיוונים שונים או להצביע על הזדמנויות שיתאפשרו בעתיד הקרוב. גם על מגמות שליליות יכולה האסטרולוגיה להצביע ולכוון את האדם להימנע מלעשות דברים מסוימים. לשאלה מתי אתחתן, לא ניתן להציע תשובה חד משמעית, אבל בהחלט ניתן להצביע על תקופה "פוריה" בענייני הלב או על הזדמנות שעשויה להופיע, ושעל האדם לתפוס אותה בזמן הנכון.

רוצים לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו למיכל רון  - 072-3401010 בשלוחה 61, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים

בגידה בחלום

חלומות נבואיים

חלמת שהשיניים שלך נופלות...?