התגלות אלוהית בחלום

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

התגלות אלוהית בחלום


כולנו מכירים את הסיפורים מן המקרא וממדרשי חז"ל על צדיקים אשר עברו התגלות אלוהית בחלום. כמו כן, אנחנו מכירים אף סיפורים מההווה על אנשים שחוו התגלות צדיקים בחלום, או אפילו התגלות אלוהית מלאה.

המקרא נוטה לקשור בין התגלות אלוהית לבין החלום בצורה חזקה מאד. למעשה, הנבואה היא השיא של התגלות זו - כאשר לאדם כבר יש התגלות ברורה עד כדי כך עם מסרים שחוזרים על עצמם שנוגעים לא רק אליו אלא לכלל העם - הרי שזוהי נבואה לכל דבר.
למרות זאת, חשוב להבין שעל אף שהנבואה נכחדה מישראל, הרי יש עוד אנשים רבים שחווים התגלות של צדיקים או התגלות אלוהית לחלוטין בחלום שלהם. אז מה זה אומר? מה זה בא לייצג? ואיך בכלל יודעים שזו התגלות?

 

להבין את ההתגלות
קודם כל, ההבדל בין הופעה של מושג שמייצגת אלוהות לבין ממש התגלות אלוהית בחלום הוא ברור - שכן התגלות אלוהית (כמו גם התגלות של צדיקים) היא התגלות אשר נוטה לחזור על עצמה לאורך זמן. זה לא יהיה חלום חד פעמי בלבד שאת פשרו לא תבינו - סביר להניח שזה יחזור אליכם שוב ושוב עד אשר אתם תפרשו את ההתגלות הזו במלואה.

פעמים רבות, התגלות גם נלווית תחושה חזקה מאד אשר תלווה אתכם גם לאורך היום כאשר אתם ערים.

 

האם זה האל עצמו שמדבר אליכם? ישנן פרשנויות רבות לנושא האם האל אכן מדבר איתנו דרך החלום וזו צורתו לשלוח לנו מסרים, או האם מדובר על ביטוי של משהו אחר.

ישנן פרשנויות שטוענות כי התגלות של האל בחלום משמעותה בעצם התגלות של כוחות חיוביים מאד בחיינו. אלו הם כוחות כל כך חיוביים, עד כדי כך שאנו רואים אותם כמקודשים ע"י האל עצמו, וכבלתי ניתנים  להרס. אפשר כמובן לומר, כי מדובר ממש על מסרים שדרכם האל בעצמו מנסה לחזק ולשכנע אותנו.

קיימת בהחלט אפשרות שהאל ושליחיו מנסים לחזק אותנו ע"י שליחת מסרים על צדדים בחיים ובאופי שלנו שעלינו לחזק עוד יותר, שכן הם מהווים בסיס איתן לקיומנו.

לרוב, כאשר אנשים חווים התגלות אלוהית בחלום, לא מדובר בהכרח על משימה שהאל מטיל עליהם. מדובר יותר על מסר כללי מאד. לרוב, תפקיד ההתגלות הוא בסך הכל לחזק אתכם או לסייע לכם בפתרון בעיה מאד ספציפית. מומלץ בחום להקשיב לעצה שמובעת בחלום, שכן כאמור - היא מבוססת על חלקים חזקים בנפש שלכם.

 

ומה באשר להתגלות של צדיקים?
מצב אחר הוא כאשר יש לכם התגלות צדיקים בחלום. לרוב, מדובר על צדיק אחד ספציפי, אשר אתם גם יודעים לזהות אותו בדמותו. לא תמיד הצדיק בכלל יזהה את עצמו בשמו - אבל לכם יהיה ברור לחלוטין באיזה צדיק מדובר - אפילו אם אין תמונה ידועה שלו!

כמו ההתגלות האלוהית, גם התגלות של צדיקים בחלום באה לרוב עם מסר מאד מסוים אשר יחזור על עצמו שוב ושוב. החלום לא יעזוב אתכם עד שלא תפרשו אותו במלואו.

כשזה מגיע להתגלות של צדיקים, ההמלצה היא לרוב לפנות לקברים של אותם צדיקים, בהנחה שאלו נמצאים בהישג יד. אם קברים אלו נמצאים בחו"ל, אפשר לפנות לרב שימליץ לכם על קבר אחר של אדם שהיה קשור לאותו צדיק.

פעמים רבות כאשר מגיעים לקבר, אזי למחרת או לאחר מספר ימים תחלמו חלום נוסף, עם פירוש מוצלח יותר וברור יותר.


רוצה לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו ללאה שירה גד
בטל' 072-3401010 בשלוחה 51, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי


למאמרים נוספים:

פענוח חלומות

טיפים לפירוש ולפענוח חלומות

שפת החלום - שפת הסמלים