מהו פירוש חלומות

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

מהו פירוש חלומות

אין זה סוד כי כולנו חולמים. לא תמיד אנו זוכרים את החלומות שלנו, אבל בזמן השינה כולנו חולמים, ללא כל צל של ספק. החלומות שלנו יכולים להיות מאד מציאותיים, מפחידים או מלאי פנטזיה וכיוצא באלה. מאז ומעולם ניסה האדם להבין מה משמעות החלומות, ובתרבויות שונות התפתחו סוגים שונים של פירוש חלומות. ממצרים העתיקה דרך יוון הקלאסית והודו הרחוקה ועד לספרו הנודע של פרויד – פשר החלומות, ניסו בני האדם להבין מה הם חלומות ומה משמעותם.

עולם מלא של חלומות מגוונים

החלומות הם סוג משאלות לב מודחקות, טען פרויד והוסיף לנו נדבך חשוב בהבנת משמעות החלומות. יש חלומות נבואיים ויש חלומות המצביעים על כיוונים שונים בחיים. יש גם מצבים בהם חלומות מזהירים אותנו מדברים מסויימים וכדומה.

עולם החלומות הוא רחב ויש שעושים פירוש חלומות בצורות שונות. בזמן השינה התת מודע שלנו הופך לדומיננטי והחלומות מבטאים זאת על ידי סמלים ודימויים. פירוש חלומות עוזר לנו להבין את המשמעויות הנסתרות של חלומות שלעיתים יכולים להיות מאד שגרתיים (למשל, אדם ההולך בגשם בלילה). במשך הדורות התפתחה שפה של פירוש חלומות וכיום ניתן להיעזר בה על מנת להבין את החלומות ומשמעויותיהם.

שפת פירוש החלומות שלנו

על מנת לפתור חלומות או להבין את משמעותם יש ללמוד את שפת החלומות ואת המובנים השונים של כל אותם סמלים המופיעים בהם. חיות, למשל, יכולות לסמל דברים שונים - מעוצמה ועד פחדנות, וכך גם תופעות טבע שונות, כמו גשם, סופות, שלג וכיוצא בזה. יש הרואים בחלומות מקור מידע אמיתי ואמין לידיעת עתידו של החולם או של אנשים אחרים.

גם תורת המיסטיקה היהודית – הלא היא הקבלה, עוסקת רבות בחלומות ובפירושם על ידי פירוש סמלי הקבלה כפי שהם מופיעים בחלומות השונים אשר אנו חולמים. הקבלה רואה בחלומות איגרות אשר נשלחות אלינו, ואשר עלינו לפענח אותם על מנת שבסופה של הדרך נוכל להגיע אל האור הגדול.

חלמתם חלום ואתם רוצים להבין את המסר שלו? התקשרו למרכז המומחים של ישראל - 072-3401010

למאמרים נוספים:

בגידה בחלום

חלומות על מוות - שינוי בחיים

על חלומות והתחלות חדשות