האם הוא אוהב אותי?

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

האם הוא אוהב אותי?

ענייני אהבה ומיסטיקה

השאלה "האם הוא אוהב אותי" מקפלת בתוכה צורך עמוק להבין את חיי האהבה של האדם השואל שאינו בטוח לגבי האהבה כלפיו. שאלות מתחום האהבה הן שאלות מהותיות לאדם המבקש להקים לעצמו בית, זוגיות ומשפחה. רבים שמגיעים לגילאים מבוגרים וטרם מצאו לעצמם זוגיות ואהבה, מוטרדים משאלות בתחום זה ורבים מהם פונים לקבל ייעוץ בשיטות מיסטיות שונות.

למה מיסטיקה? כי מיסטיקה הוא תחום שבו מכירים את העולם שלא בדרך המוכרת לנו והיא גורסת כי ישות גדולה וחזקה בעלת אנרגיה גדולה נמצאת אי שם בעולמות אחרים, והתחברות עימה יכולה להשפיע לטובה גם על חיינו כאן. מיסטיקנים רבים וטובים יכולים להתחבר לאנרגיה חובקת כל זו ולהבין דרכה דברים רבים, לרבות ענייני הלב.

אהבה היא אנרגיית החיים

רבים מהמיסטיקנים רואים באהבה את אנרגיית החיים החיובית ותולים בה את היכולת למימוש חיים אישיים וקיבוציים טובים ומשמעותיים יותר. אלה שהאהבה חסרה להם מעידים על מצב רוח מדוכדך, על דיכאונות חוזרים ונשנים, על ראייה שלילית של החיים ועל מחשבות אובדניות. מכאן מובן עד כמה חשובה השאלה "האם הוא אוהב אותי", כאשר מתחילים מערכת יחסים חדשה או כאשר בוחנים מערכת יחסים ארוכת שנים שהברק נעלם ממנה והתחושה היא של מונוטוניות ללא התקדמות לשום מקום.

כדי לקבל תשובות בענייני האהבה אין אפשרות לפנות למדע או לכל תחום מחקר אחר מכיוון שאהבה הינה רגש ולא חומר. שיטות מיסטיות שונות מסוגלות לברר אודות שאלות אלו ולספק תשובות שיוכלו להאיר את מצבו של האדם ואולי להתוות לו דרך פעולה מעשית כדי לצאת מן הספקות שיש לו או מן הדרך ללא מוצא שהוא חווה לכאורה.

הורוסקופ אהבה ואסטרולוגיה

תורת האסטרולוגיה עוסקת רבות בענייני האהבה וניתן לעשות הורוסקופ אהבה רק לתחום זה. שאלות אודות זוגיות, קשר, שותפות לחיים, וכמובן אהבה, הן שאלות שכיחות שהאסטרולוגיה מטפלת בהן בהצלחה גדולה. האסטרולוגיה שמבוססת על בחינת מצב הכוכבים בשמים בכל רגע נתון אל מול המפה האסטרולוגית האישית של האדם יכולה לזהות מגמות וכיוונים גם בענייני האהבה והיא יכולה לייעץ לאנשים שונים לגבי הזדמנויות שונות בתחומים אלה, או לייעץ להימנע מדברים מסוימים בפרק הזמן הנדון.

השאלה, האם הוא אוהב אותי, מתקבלת באסטרולוגיה כשאלת מפתח המעידה על חוסר הביטחון של האדם השואל והיא תחפש את הדרך להשיב לו את הביטחון ולהראות לו את הדרך הנכונה מבחינתו.

דרכים מיסטיות נוספות לפתור את שאלות האהבה

ישנן דרכים מיסטיות נוספות שמסוגלות להתמודד עם שאלות כמו האם הוא אוהב אותי, או האם הוא מתאים לי, או האם הזוגיות שלי מתפרקת וניתן לעשות משהו בנידון וכדומה. גם צורות מיסטיות כמו תקשור, קריאה בקלפי טארוט או נומרולוגיה יכולים להצביע על כיוונים בתחומי האהבה ולהיות לעזר רב לאדם בעת מצוקתו ומבוכתו בעניינים אלה.

רוצה להתיעץ בנושא פתרון חלומות ו/או תקשור באופן מבלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לאליאור עין הגפן- 072-3401010 בשלוחה 50, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים:

פענוח חלומות

טיפים לפירוש ולפענוח חלומות