חלמתם שאתם עפים בחללית?

מאת: יוסי כהן

חלמתם שאתם עפים בחללית?

שאלה: חלמתי על עצמי עף בתוך חללית ותהיתי מה זה אומר בדיוק? בחלום הייתי בתוך חללית עם אשה מהעבודה ואנשים אחרים. מדובר בחללית גדולה ביותר עם הרבה חלונות. אנו  טסים לתוך אור חזק ושדה אנרגיה כשלפתע פורצת אש בחללית. למרות זאת אנחנו מקבלים הדרכה כיצד לכבות אותה ועושים זאת. מה משמעות החלום?
השאלה הנ"ל הופיעה באחד מהסשנים של שאלות תשובות אשר ערך חוקר החלומות ריצרד ווילקרסון.

לפניכם תשובתו של ווילקרסון לשאלה: "מדובר במצב מעניין ביותר בו אתה עף יחד עם אנשים ידידותיים בתוך חללית סגורה. אני תוהה מה המשמעות, בדרך כלל אני מלמד כי כל אחד צריך למצוא את התשובות לשאלות המתעוררת אצלו בעקבות חלום בעוד שאחרים יכולים לסייע לחולם למצוא את התשובה כשהם מדמים כאילו הם חלמו את החלום. במקרה זה, אני אקח את הטכניקה השנייה ואנסה לחשוב מה המשמעות אם אני הייתי חולם את החלום.

בחלום שלי אני עף בתוך חללית אשר לוקחת אותי "החוצה" לטריטוריה חדשה. אני עף למקומות שבהם אנשים אחרים מהתרבות שלנו אינם יכולים להגיע. אין המון אמצעי בקרה במצב כזה אבל יש הרבה נקודות אחיזה לבחון את הדברים. אני לא לבד  והחברים שלי נמצאים אתי כשבחללית יש הרבה מקום לעוד אנשים. אנו עפים לתוך האור, כשבמידה והיינו במצב ברדו בודהיסטי הייתי מתייחס לזה כאל דבר טוב: להמשיך קדימה בלי הפרעות ובלי התחבטויות בעצמי לרמה גבוהה יותר של צורת חיים ולא להיוולדות מחדש.

למרות זאת הצרות מתחילות בשלב כלשהו. אנו מרגישים כי החללית שנושאת אותנו נמצאת בצרה כלשהי. החללית אינה מצליחה לעמוד בהשפעה העצומה של השדה האנרגטי והמעגלים החשמליים מתקצרים וגורמים לשריפה. אני צריך שהחללית תיקח אותנו למקומות החדשים אבל המקומות הללו גורמים לה נזק! החללית מגינה עלינו אולם אינה יכולה לעבור את שדה האנרגיה. לעזוב את החללית יכול להרוג אותנו אבל במידה ולא ניכנס אל האור נרגיש ניכור והחמצה.

תחושה דומה עולה לי כשאני רץ בחוץ ומרגיש מאושר ואז אני מגיע לגבולות היכולת הפיזיים שלי. אני יכול להמשיך לרוץ, בדיוק כמו שהחללית יכולה להמשיך לתוך שדה האנרגיה, אבל מהלך כזה יגרום לי לנזק פיזי מהותי. וכך בחיים עצמם: מדובר באחד מהמקומות האלה שאני יכול להגיע אליהם וליהנות מהאור והפוטנציאל החדש, אבל אסור לאבד קשר עם החללית שהביאה אותי לשם. תוך היעזרות בחברים אני יכול לכבות את השריפה ולהמשיך לתוך הטריטוריה החדשה ללא פחד.

בסופו של דבר,
משמעות החלום הזה היא שאני יכול לנוע לטריטוריה חדשה או דרך חדשה בחיים אבל אני חייב להיות מודע לגבולות שלי ושל הדרך החדשה. החללית מסמלת את המגבלות הפיזיות אבל גם את המגבלות הנפשיות, האמוציונליות וההתנהגותיות. ובמידה וההסבר שלי לא מניח את דעתכם, אתם יכולים לחפש את המשמעות אשר ייחודית לכם! בהצלחה!"

חלמתם חלום ואתם רוצים להבין את המסר שלו? 
אתם מוזמנים להתקשר ל
מרכז המומחים של ישראל בטלפון 072-3401010