כיצד חיי המין משפיעים על החלומות

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

כיצד חיי המין משפיעים על החלומות

אם יש דבר שמשפיע רבות על החלומות שלכם - הרי אלו הם חיי המין שלכם. פרויד היה הראשון להצביע על קשר ישיר ובל ימחה בין חיי המין לבין החלומות.
למעשה פרויד מקשר כמעט הכל למודלים של מין וכוחניות, וטוען שדווקא בחלומות - כל הסימבולים המיניים מתפרצים במלוא עוזם.
מאז הוכח שפרויד אמנם הגזים במידה מה, ובכל זאת ברור שיש קשר מובהק בין חיי המין שלכם לבין החלומות שלכם. לעתים הדבר גם יתבטא בחלומות ארוטיים ממש, ולעתים יהיה מדובר על סימבולים מרומזים יותר.
אז איך הדבר משפיע לטובה ולרעה?

כמה דוגמאות
נתחיל ממצב שבו חיי המין שלכם אינם מספקים. יכולים להיות לכך כמובן סיבות רבות - בן זוג שאיננו מתקשר כראוי, קשיים בגידול הילדים, תחושת מחנק בעבודה ועוד בעיות נוספות.
בסופו של דבר, אם חיי המין שלכם עם בני הזוג שלכם אינם טובים, תוך זמן קצר הדבר יתבטא בחלומות שלכם. הייתם רוצים לחשוב כמובן שקודם כל תחלמו על קיום יחסי מין עם אדם אחר, אבל האמת היא שלרוב בחלומות הללו יש טוויסט אחר.

אנשים רבים שלא נהנים מחיי המין עם בן הזוג שלהם, חולמים שהם דווקא מקיימים יחסי מין עם בן הזוג, אבל יש משהו ששונה בו - הקול שלו, צבע העור, ההתנהגות שלו. זה בן הזוג שלכם אבל במקביל זה גם לא הוא!

החלום בא בעצם לבטא את הרצון הכפול שלכם: מצד אחד אתם רוצים שיחסי המין שלכם עם בני הזוג שלכם יצליחו ויהיו טובים - אחרת לא הייתם חולמים עליהם. מצד שני אתם לא מרוצים ולא מסופקים מהמצב הנוכחי. עובדה שאתם חולמים על משהו שהוא שונה באופן מהותי בבן הזוג שלכם.
זוהי הכמיהה שלכם לשינוי - לעתים עד כדי כך שבן הזוג בחלום ייראה אחרת לגמרי ואף ילבש דמות של בן המין השני!

לעתים חיי מין שאינם טובים יכולים להופיע בחלום בצורות מרומזות יותר. אם אתם לדוגמה חולמים שוב ושוב שאתם נמצאים בנסיעות, הדבר מבטא את הרצון שלכם להתקדם, להמשיך הלאה, לעבור את התקופה הזו ואולי אפילו לבצע עזיבה מסוימת.
חלומות שבהם אתם עוזבים שוב ושוב את הבית שלכם, ולא נמצאים במקום קבוע, יכולים להצביע על כך שאתם חשים שאתם לא פה ולא שם.

ומה קורה כשחיי המין טובים?
כמובן שיש זוגות רבים שגם נהנים מחיי מין נהדרים ומוצלחים, והדבר ישתקף דרך חלומות, שלעתים דווקא יכולים להיות מבלבלים.
באופן מאד מפתיע, אנשים רבים שיש להם חיי מין טובים, מדווחים על חלומות ארוטיים עם אנשים אחרים - אמיתיים או מומצאים שהם לא בני הזוג שלהם. זהו מצב נורמלי לחלוטין.

לעתים, דווקא סיפוק מיני יבוא לידי ביטוי בחלום בין השאר בקיום יחסי מין שבהם אתם חשים הנאה רבה ותחושת שליטה - כמו במציאות.
אנשים רבים הנהנים מחיי מין טובים, מדווחים על חלומות של קיום יחסי מין עם קרובי המשפחה של בני הזוג - בעיקר אחים ואחיות של בני הזוג שלהם.
תתפלאו, אבל זה דווקא סממן חיובי, שכן הדבר מבטא עד כמה אתם קשורים לבן הזוג, כך שגם בעולם הפנטזיות שלכם, אתם בוחרים רק בדמויות מוכרות שנתפסות לגיטימיות יותר מאדם זר.

רוצים לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לגל חן - 072-3401010 בשלוחה 23, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי


למאמרים נוספים:
איך להתיחס לחלומות אירוטיים?
מה ההבדל בין חלומות של גברים ונשים?
חלומות על אונס