חלום על ריב

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלום על ריב

חלום על ריב יכול להתרחש במגוון סיטואציות שונות: ריב בין החולם לאדם מוכר או לא מוכר לו, ריב בין שני אנשים לא מוכרים לו בכלל, ריב בין ילדים לא מוכרים או מוכרים לו, ריב עם בן משפחה, ריב בין חברים של החולם וכיוצא באלה.

כמו ברוב סוגי החלומות, גם חלומות על ריב מסמלים דברים רבים ומגוונים ולעיתים דברים מנוגדים. כשאתם מנסים להבין את סמליות החלום שלכם אין זה מספיק לומר "חלום על ריב", אלא שיש להגדירו בפירוט כדי שהפרוש יהלום את הסיטואציה המדויקת של החלום.

באופן כללי ניתן לומר על חלומות עם ריב שהם מייצגים מאבקים שונים בחיים והתייצבות מולם. לעיתים מדובר על מאבקים פנימיים של האדם עם תכונותיו ואופיו ולא על מאבקים חיצוניים של הישרדות בחיים. לעיתים החלום קשור ישירות למצב מהחיים הספציפיים של החולם ולא מצב כללי בלבד. החלום יכול להיות קשור גם באנשים ספציפיים מהחיים של החולם ולא באנשים סתם.

חלום על ריב של אחרים
כאשר החלום נסב סביב אנשים אחרים שרבים (ולא שהחולם עצמו מעורב בריב), יכול הדבר להתפרש כייצוג תכונות אופי שנמצאות במאבק עם תכונות אופי אחרות באותו האדם. בנוסף יכול חלום על ריב כזה לסמל דווקא שינויים ביחסים עם החברים, ולעיתים מדובר בשינויים שליליים ולא רצויים.

פירוש נוסף של ריב בין חברים יכול לייצג מישהו שמקנא בך בגלל הצלחה שלך בדברים שונים בחיים כמו: הצלחה עם נשים/גברים, הצלחה כלכלית, הצלחה מעמדית, הצלחה עם הילדים שלך וכדומה.

חלום שבו החולם מעורב בריב
חלומות שבהם החולם מעורב בריב, שונים מחלומות שבהם הוא צופה מן הצד. חלומות אלה מקבילים למאבקים ולמלחמה על החיים עצמם ועל ההישרדות שלנו והיכולת להאבק כדי לעשות זאת.
בנוסף יכול חלום שכזה לרמז כי על החולם להיזהר מהתפרצויות של רגשות שליליים. התפרצויות אלה עלולות להביא את חבריו של החולם להפנות לו עורף ולנתק ממנו מגע כל שהוא.
אפשר לשים לב שכאשר החולם מעורב בריב עצמו בתוך החלום, הייצוג שלו יותר בכיוון השלילי, בעוד שבחלומות שבהם החולם מתבונן מהצד, ניתן לפרש אותם כביטוי לתכונות חיוביות ולהצלחה.

חלומות על ריב של ילדים לא מוכרים או של שני בני זוג
חלומות על ריב בין ילדים לא מוכרים יכולים לסמל לחולם אירועים מודחקים מן הילדות שלו, שיכולים להאיר מצבים נפשיים של החולם בהיותו בוגר כאן ועכשיו.
לעיתים החלום מציף אירועים שכאלה בדמות ריב בין ילדים שאינם מוכרים לחולם, וזאת על מנת לאפשר לו ריחוק בין הריב והדבר המודחק ובינו.
כאשר החלום מערב ריב בין שני בני זוג שונים של אותו האדם מתקופות שונות, הדבר מסמל את ההתלבטות של החולם בין בן הזוג הנוכחי לבן הזוג מן העבר, שעדיין נוכח באופן דומיננטי בחייו.

רוצה לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לנטלי מוריה
בטל' 072-3401010 בשלוחה 33, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי


למאמרים נוספים:

פענוח חלומות

טיפים לפירוש ולפענוח חלומות

שפת החלום - שפת הסמלים