חלומות על ים

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלומות על ים

חלום על ים מייצג בדרך כלל חוסר ודאות משמעותי בחיים שלנו או התמודדות קשה עם מצבים שליליים שהתוצאות שלהם אינן ידועות לנו.
ים או אוקיינוס המופיע בחלום, מייצג מאבקים מאד משמעותיים בחיים שלנו והחלום שבו אנו חוצים את הים או את האוקיינוס מסמל תחושה של חוסר ודאות, המעיד על שלב מאוד לא יציב ובעייתי בחיינו.

חלום שבו הים שקט ורגוע, משקף יציבות ואיזון נפשי והים במקרה זה מסמל את כל אותם דברים שלמדנו להתמודד איתם בעבר ושלמדנו לקבל אותם. ים רגוע בחלום מסמל שליטה בחיים שלנו ולא בריחה מהם.
חלומות שבהם אנו שוחים לתוך הים או נופלים פנימה לתוכו, מסמלים מצבים של התמודדות מאד עמוקה עם חוסר הוודאות שבחיינו בשלב זה. כלומר, אנו מתקדמים ללב הבעיה ולא בורחים ממנה או חיים באשליה שהכל בסדר.

חלום עם חוף ים
חלומות על ים לא מתרחשים רק בלב ים או במעמקיו, אלא יכולים להתרחש גם על חוף הים. משמעות הופעת חוף ים בחלום מסמלת תקופה שבה אנו נלחמים בתופעות שליליות בחיים שלנו, אך עומדים מול חוסר וודאות.
חלומות עם חוף ים מסמלים גם שינוי ממצב מוכר למצב לא מוכר בחיים. הימצאות שלנו בחוף בזמן החלום מסמלת כי אנו מתמודדים עם חוויה שלילית מסוימת, או שאנו במצב של חוסר וודאות לגבי דברים שונים בחיים שלנו. פתרון החלום מדבר על הצורך שבלהעלות את הבעיות, לדבר עליהן ולטפל בהן באופן ממשי.

חלום עם ים סוער או טביעה בים
חלומות על טביעה בים או על ים סוער מעידים על מצב של חוסר שקט וחוסר איזון בחיים שלנו. התחושה הכללית שמעביר החלום היא תחושת חוסר הביטחון וחוסר הוודאות בחיים, שני דברים המקשים עלינו לתפקד בחיי היום יום.
חלום על טביעה מקצין את התחושה הזו עד כדי אובדן שליטה מוחלט על המתרחש בחיינו.
פתרון חלום כזה צריך לכלול מספר פעולות על מנת לצאת מן התחושה שיאפשרו לחולם להתחיל במסע חזרה לעצמו ולאיזון הבריא של נפשו.

חלומות עם מים
כאשר אנו חולמים חלומות עם מים, זה יכול להיות מים במקווה כזה או אחר, במעמקי הים וכדומה. חלומות עם מים מתייחסים בדרך כלל לתת מודע שלנו וחלקים הנסתרים של הנפש, לאותן מחשבות, תחושות ורגשות שאנו לא מודעים להן, הבאות לידי ביטוי בצורת ההתנהגות שלנו. חלומות אלה מסמלים בדרך כלל מחשבות שליליות ורגשות שאין אנו מודעים אליהם כלל.

חלומות עם מים וים מסמלים יותר מכל מחשבות וסיטואציות שליליות שיש להתמודד איתן באופן מיידי ושאין לדחות את הטיפול בהם בשום תירוץ.
גם חלומות אודות הים עצמו בצורות שונות (למעט ים רגוע ושליו), וגם חלומות אודות ועם חופי ים, וגם חלומות על המים עצמם - מסמלים את הצורך הזה בהתמודדות עם דברים לא נעימים ולא תמיד חיוביים בחיים.

רוצים לקבל פירוש לחלום שלכם באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לעליזה גבאי - 072-3401010 בשלוחה 30, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים:
חולמים על שיטפונות? מה זה אומר בדיוק?
מים בחלום - מחשבות על רגשות
משמעות הצבעים בחלומות
אש בחלומות