חלומות אירוטיים

מאת: בת שבע דור | צילום: sxc.hu

חלומות אירוטיים

בחנו בבקשה את טבע עשיית האהבה שלכם: האם הוא לוהט בתשוקה? האם אתם אוהבים את זה באיטיות? או דווקא באים לביטוי באופן פראי? עכשיו חשבו, האם האקט המיני באמת הרמוני להרגשתכם ולמה שאתם רוצים להביע בסקס?
כעת, שימו לב לאופן בו אתם עושים זאת בחלומות, כאשר אתם משוחררים משליטה וביקורת.
 

חלום ארוטי, מייצג את התשוקות המיניות ואת התיאבון המיני. החלום מבקש להצית אנרגיה בחיי המין של החולם, לחדש את התשוקה ולהתגבר על מעצורים.

חלומות אירוטיים נפוצים כאשר עומדים לצאת לדייט עם גבר, או אישה, בהם אתם חושקים מאוד. כך גם במקרים של החלמה מפציעה, או ניתוח, בזמן יגון, או מחלה. במקרים כאלו, החלום יכול להוות תזכורת חשובה לחיוניות שלך ואף לסייע בתהליך ההתאוששות.

חלום על סקס, יכול גם להיות ביטוי לקונפליקטים פנימיים של החולם וסממן לצורך בהקשבה להבטים המנוגדים הפועלים בתוכו. למשל, אם אתם עקשנים מופלגים, אך פתאום אתם מוצאים את עצמכם מוותרים וויתורים בלתי הגיוניים – סימן שאתם צריכים לבצע עבודה פנימית על מנת להגיע לאיזון בנושא "תן וקח" בתחומי החיים בכלל ובמין בפרט.

האם אתם אוהבים לענג, או מתמסרים לפינוק? כיצד אתם מתנהגים בחלום, באופן זהה, או מנוגד, לפועלכם במיטה? חלום כזה יכול להוות ביטוי למאבק פנימי בין הרצון לקבל לצורך לתת, או להפך כמובן. החלום מעביר מסר שעליכם להיות יותר קשובים לבן/בת הזוג שלכם, לקבל אותו/אותה יותר ולהכיל אותו בתוך הפנימיות שלכם. על ידי כך תגיעו לאיזון המיוחל בתוך עצמכם.

פרשנות פשטנית יותר היא, שהחולם מהווה רמז לכך שחלף זמן רב מדי מאז שהיה לכם סקס. הדבר עשוי להצביע על תשוקות מיניות מודחקות ועל הצורך שלכם לאהבה פיזית ונפשית. כמובן, שחלום ארוטי עשוי להתהוות גם כתוצאה מצפיה בסרטים ארוטיים, או קריאת רומנים ארוטיים.

זקפה בחלום:
מסמלת כוח יצירה ואנרגיה ומסמלת שכדאי לפעול. לחלופין, כאשר גבר חולם על זקפה, הדבר עלול להצביע על פחד מחוסר אונים, או בעיה בתפקוד המיני.

חיפוש מקום לעשיית סקס:
אם בחלום אתם מחפשים מקום לקיים יחסי מין, יתכן שהוא מהווה הקבלה לחיפוש שלכם אחר אינטימיות וקרבה, או מרמז על רצון להצית מחדש יחסים בהם חוויתם אינטימיות. אם אתם חולמים על יחסי מין במקום ציבורי, החלום מרמז על כך שאחרים מדברים על מערכת היחסים הפרטית שלכם בפרהסיה.

סקס עם פרטנר אחר שאינו בן/בת הזוג שלכם:

מסמל חוסר שביעות רצון מהצד הפיזי של היחסים. מצד שני, יתכן שמדובר בפנטזיה בלתי מזיקה. שימו לב שבחלום, אתם עשויים להיות חופשיים במידה רבה יותר מאשר במציאות ולגלות שיש לכם פחות עכבות מיניות. אל תבהלו, לא מדובר בחלום על בגידה או על רצון לבגוד, להפך! יתכן שאתם פשוט צריכים להביא את אותה תחושה של הרפתקה לתוך מערכת היחסים הקיימת.

סקס עם האקס:
מסמל את ההסתייגויות משינוי המצב במערכת היחסים- כניסה למערכת יחסים חדשה, או מערכת מחייבת, כמו חתונה. זהו דבר טבעי, העצבנות והמתח שלפני השינוי היא נורמלית ועלולה לגרום להתעוררות רגשות כלפי דבר מוכר שהיה קודם לכן, כמו האקס. חלומות על סקס עם אנשים אחרים הם עניין שכיח בקרב אנשים לפי חתונה. קיים כאן שילוב של מספר גורמים: עוצמת התשוקה המינית הגבוהה, הלחץ מהמעמד החדש ואי הוודאות שהוא מעורר.

יחסי מין עם פרטנר זר בחלום:
מייצגים חוסר ודאות לגבי העתיד. אך, החלום מאפשר התנסות חופשית, ללא מעצורים קיימים הנובעים מהמטען הרגשי כלפי אדם מוכר ובנוסף, מאפשר להשתחרר ולהביע רצונות ותשוקות שלא תמיד מרגישים נוח לבטא.

חלום ארוטי המשלב פרטנרים רבים:
מצביע על כך שאתם מרגישים נתק בכל הקשור ליחסים האישיים שלכם והאקט המיני הוא מעשה נטול רגש או תשוקה. בדקו האם חיי המין שלכם לא הפכו "לעבוד על אוטומט".

הטרוסקסואלים (סטרייטים) שחולמים על סקס עם בן אותו מין:
אין הדבר מעיד על תשוקה הומוסקסואלית. החלום מייצג דווקא ביטוי לאהבה עצמית גדולה יותר וקבלה עצמית. יתכן שעליכם לשפר את הקשר עם הצד הנשי או הגברי שלכם.

סקס עם אדם מפורסם:
מציין את הדחף שלכם להצלחה והשאיפה שלכם להכרה. חישבו מהם התפקידים שאותו הסלבריטי עשה בסרטים, או מה המוניטין המיוחס לו, כך תמצאו רמזים לגבי תחום ההצלחה אליו אתם שואפים.

צפיה בהורים מקיימים יחסי מין בחלום:
מסמל שאתם מזהים היבטים דומים מדי בין מערכת היחסים הנוכחית שלכם לזו שלהם. רובנו מתכווצים לנוכח המחשבה על הורינו מקיימים יחסי מין, וחלום כזה אכן מנסה להעיר את תשומת הלב שלכם. בחנו את יחסיהם של ההורים שלכם בחיים האמיתיים ובדקו מה אתם יכולים ללמוד מהם?

גבר חולם שהוא בחורה, ולהפך:
מסמל שאתם צריכים לשלב באופייכם תכונות מסוימות של המין השני. שאלו את עצמכם, האם אתם מרגישים שאתם רוצים להיות גבר, או אישה? באילו דרכים ניתן לשלב את הרגשות הללו בחיים עצמם.


בת שבע דור היא מאמנת אישית, יועצת טראנספרסונלית, הילרית-לפרט, לזוגיות, למשפחה ולעסקים, מאבחנת הוליסטית בכף יד, בתקשור, בנומרולגיה, בתדרים ובטארוט.

לשיחה אישית עם בת שבע דור, התקשרו למרכז המומחים של ישראל!

טלפון: 072-3401010 שלוחה 25,

.

למאמרים נוספים:
מה ההבדל בין חלומות של גברים ונשים?
חלומות על אונס
חלום על היריון, תינוק ו"מאמא דרמה"
חלומות נפוצים של נשים - מה הם אומרים?
חלומות של מתחתנים