ביואורגונומיה

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

ביואורגונומיה

ביואורגונומיה היא שיטה שפיתוחה הראשוני מיוחס לפסיכיאטר הגרמני וילהלם רייך, שהיה אחד מתלמידיו של הפסיכולוג הנודע זיגמונד פרויד. רייך טען כי בתוך הגוף ישנה אנרגיה שפועלת בתוכו ומחוץ לו, וכי מחסור או פגיעה באנרגיה זו עלולה להוביל לבעיות נפשיות ורגשיות ואף לבעיות גופניות.

התיאוריה שלו גרסה כי שיקום השדות האנרגטיים הללו יכול לפתור את אותן הבעיות שצצו עקב הפגיעה באותה האנרגיה. פרויד ותלמידיו לא קיבלו תיאוריה זו ועל רייך נאסר להפיץ את המכשירים שבנה כדי לרפא אנשים בשיטה זו.

למרות ההתנכלות לרייך ולתיאוריה שלו, כיום ישנה תנועה גדולה של אנשים העוסקים בתחום זה באופן פעיל והאדם שדחף זאת הוא רפי רוזן מישראל שהתוודע לרייך ולתיאוריה שלו בשנות ה-50 של המאה ה-20. .

ביואורגונומיה ורפי רוזן

כפי שנאמר, היה זה רפי רוזן שהחיה את התיאוריה של רייך לאחר שהאחרון מת בכלא בגרמניה וכל כתביו נשרפו. רוזן ראה את הפוטנציאל שבשיטה והחל לעבוד לאורה.

טיפול ביואורגונומיה נועד לתקן את השדה המגנטי של המטופל לאחר אבחון של המערכת האנרגטית שלו באמצעות חישת האנרגיה. הטיפול כולל תנועה על ציר הזמן של המטופל שבאמצעותה ניתן לאתר טראומות ואירועים שונים מעברו. הטיפול עצמו נעשה בגוף האנרגטי של המטופל כאילו בזמן החוויה הטראומטית עצמה.

מטפלים ומטופלים מעידים כי טיפול בשיטה זו יכול לסייע להקלה מיידית מכאבים, על חיזוק מערכת החיסון, ניטרול פחדים שונים, טיפול בהפרעות מסוג קשב וריכוז, איזון הורמונאלי של הגוף וכיוצא באלה.

עקרונות הטיפול

העיקרון הראשון אומר שלכל בני האדם ובעלי החיים השונים יש שדה אנרגטי וכי פגיעה בו עלולה לגרום לקשיים, למצוקות ולמחלות. טיפול בשיטת ביואורגונומיה מבוססת על ערבול של משלימים אנרגטיים המתקן את השדה האנרגטי של המטופל. את חוסר השדות האנרגטיים מסבירה שיטה זו וטוענת לחמש סיבות:

  • פציעה באבר בגוף
  • פגיעה בנקודות פתיחה של אבר מסוים
  • פחדים שונים
  • טראומות מן העבר
  • הפרעות אנרגטיות שונות

בנוסף, גם אם חמש הסיבות הנ"ל מופיעות אצל האב או האם, יכולה להיגרם פגיעה אנרגטית, ואפילו גלגולים קודמים של האדם יכולים לגרום לו לחוסר זה. באמצעות עפעוף מאבחנים את המקור לחוסר בשדות האנרגטיים ולאחר מכן ניתן לקבוע את הטיפול הנחוץ לשיקום השדות הפגועים או החסרים.

ביואורגונומיה בישראל

בעקבות רפי רוזן החלו לטפל באנשים בשיטה זו וכיום יש מקומות רבים המלמדים את השיטה ומכשירים מטפלים בתחום רפואה אלטרנטיבי זה.

בניגוד לימי חייו של רייך, החברה כיום פתוחה לקבל שיטות ריפוי אלטרנטיביות שהולכות ותופסות מקום מכובד גם בקרב רופאים קונבנציונליים. למרות האשמות שטפלו על השיטה של רייך כי מדובר במיסטיקה ואין בינה ובין רפואה דבר, הרי שהיום הבחירה של המטופלים בשיטה זו נעשית בצורה בוגרת ואחראית ואין רואים בה מעשה תרמית, אלא דרך נוספת המציעה מזור לתחלואי האדם המודרני.

 

רוצים לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לאלה שוניה - 072-3401010 בשלוחה 37, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי


למאמרים נוספים:
על חלומות וחוויות חוץ-גופיות
חלומות מעולמות עליונים
חלימה צלולה: שלב חמישי. שיתוק השינה