לגלות את עצמך דרך החלום

מאת: טל בר משיח

לגלות את עצמך דרך החלום

להכיר את החלומות שלך זה להכיר את עצמך משום שחלומות הם אחת השפות של הנפש. החלומות שלנו הינם אמצעי מרתק וישיר אל תכני התת-מודע והם נוגעים הרבה פעמים בתהליכים מאוד עמוקים של הנפש.

התבוננות בהם מאפשרת לנו ללמוד ולהבין על מה עובדת הנפש בתקופה זו, ובכך ניתנת לנו האפשרות להיות מודעים ואף לשתף פעולה עם תהליכים אלו. בחלומות שזורים מסרים ויכולה להתקבל דרך ערוץ זה הדרכה "נקיה" ויקרה מפז.

החלום שזור בסימבולים ומאורגן בחוקיות שונה מזו הלוגית והלינארית לה אנו רגילים בזמן העירות לכן לעיתים קרובות הוא אינו זוכה להכרה ונתפס בעיני האדם כחסר משמעות. אולם, עולם החלום מספק מרחב תקף להתנסויות, שם מתעוררות לחיים המחשבות, הרגשות והאמונות שלנו. שם אנו גם מתמודדים לעיתים קרובות עם קונפליקטים שונים ובעזרת חשיבה יצירתית הפורחת במרחב זה, עולים בתוכנו בצד הקונפליקטים גם פתרונות פוטנציאלים נפלאים.

לעיתים קרובות החלומות מכילים אינפורמציה חשובה שאנחנו עלולים לשכוח עם הקיצנו, אבל היא עשויה להגיח אל תוך שגרת יומנו בצורת אינטואיציה או תחושת בטן וכד'.

האנרגיה עובדת בשבילכם
רובנו הורגלנו במהלך החיים לקבל מידע לוגי ולדחות מידע אינטואיטיבי, אך למעשה אין הדבר משרת אותנו כי בדרך זו מידע רב הנובע מתקשורת בלתי אמצעית פשוט הולך לאיבוד. אתם תגלו שככל שתתפתחו האנרגיה שלכם תהיה יותר ממוקדת ואתם תהיו רגישים יותר למסרים ולאינפורמציה שנשלחת אליכם ודרככם. ככל שתתחזקו אנרגטית תגלו שהאנרגיה הזו "עובדת" בשבילכם טוב יותר בחוויית העירות שלכם.

עולם החלום הינו "נקודת מפגש" אשר פותח בפניכם ערוץ מרתק לתקשור ולתקשורת עם תת-המודע שלכם. אם תבחרו תוכלו לפתח את יכולת החלימה שלכם, לפתח חשיבה יצירתית ותודעה מורחבת כמו גם להתוודע אל המדריכים הרוחניים אשר מלווים אתכם. בעשותכם כן, תוכלו לפתוח לכם ערוצי מידע ולהפוך אינפורמציה שהייתה לא מודעת ונגישה עבורכם.

אתם אולי סבורים שקיימת הפרדה בין ה"אני" הער שלכם ל"אני" החולם שלכם, אולם אתם יכולים לבחור לקחת את ה"אני" הער שלכם אל תוך מרחב החלום ולגלות שהשניים הם למעשה אחד אשר פועל בשני מרחבים תקפים בעלי חוקיות שונה. כשאתם מודעים לכך שאתם נמצאים במרחב החלום (חלום "צלול"), תוכלו לגלות שיש לכם היכולת לשלוט וליצור במרחב זה ע"י כח המחשבה שלכם, תוכלו לחזק את עצמכם אנרגטית, לבקש ולקבל מסרים, לפגוש מדריכים רוחניים ועוד.

חלמתם חלום ואתם רוצים להבין את המסר שלו? 
אתם מוזמנים להתקשר ל
מרכז המומחים של ישראל בטלפון 072-3401010