חלומות על בעלי חיים

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלומות על בעלי חיים

חלומות על חיות אינם חלומות אחידים וכל חלום על חיה שונה מפורש באופן שונה. חלומות על חיות אינם מעידים על החולם דבר מה באופן כללי וההתייחסות היא תמיד באופן ספציפי לחיה המופיעה בחלום.
חלומות נפוצים על חיות הם חלומות בהם מופיע נמר, כלב, חתול, אריה, נחשים וזוחלים שונים. כל חיה מייצגת דבר מה שונה לגבי החולם עליהם וניתן ללמוד דברים רבים מחיות שונות.

חלום עם נמר
חלומות עם נמר מייצגים בדרך כלל אשליה חזקה של החולם. האשליה נובעת ממחשבה חזקה שיש לחולם שבה הוא מאמין והיא אינה אלא אשליה מסוכנת. הנמר מסמל את האימה שלנו מפני המחשבה הזו ועל ההתמודדות הבלתי אפשרית איתה.

חתולים באופן כללי מסמלים בחלומות הטעייה עצמית או דברים שגויים שאנו אומרים לעצמנו בכוונה כדי להרגיש טוב יותר. בהיותו חתול גדול, הנמר מייצג דבר מה גדול שאנו מחויבים להתייצב מולו בחיינו. זה יכול להיות מחשבות סרק שיש לנו בנוגע לדברים מסוימים, או במחשבות שמשלות אותנו או אמונות שווא שמשפיעות באופן ישיר ובוטה על הנפש שלנו וכיוצא באלה.

נמר המופיע בחלום בצבע כחול יכול להתפרש כמייצג אשליה מאד חזקה או דבר מה שאנו חושבים לטוב אך הוא אינו נכון, והסיבה היא שאנו מפחדים להתמודד עם הדבר מכיוון שהוא באמת לא טוב לנו.

חלום עם כלב
כלבים בחלום מייצגים אובדן שליטה על דחפים ועל אינסטינקטים שונים, כשבדרך כלל זה נוגע למחשבות ודרכי התנהגות מיניות או מחשבות רעות כלפי אדם אחר. הכלב מתנהג באופן עצבני ותוקפני כשהוא נמצא ליד כלבה והוא נובח ללא הפסקה וכך מועבר המסר דרך החלום גם לחולם החלום.

פירוש נוסף לחלום עם כלב, יכול להיות קשור דווקא בנאמנות, נדיבות והגנה. כלומר, חלומות עם כלב יכולים לסמל גם תכונות אופי חיוביות שניתן לסמוך עליהן או תכונות שונות המגנות עלינו.
גם חיזוק ערכים חיוביים וכוונות טובות יכולים להתפרש מתוך חלום עם כלב, למרות שפירוש זה פחות נפוץ בהקשר של כלבים בחלומות.

חלום עם חתול
כמו בחלום עם הנמר, שהוא חתול גדול, גם הופעת חתול בית בחלום משויכת לאשליות והונאה עצמית. חלומות עם חתולים מעידים על מצבים שבהם אנו מאמינים בדברים לא נכונים אך כאלה שגורמים לנו לתחושה נעימה וטובה, ובקיצור אשליה מתוקה. החתול מסמל את הצורך שלנו להרגיש טוב עם עצמנו בדבר מה מסוים הקשור בחיינו.
חתולים ידועים כצרכני תשומת לב גדולים והם נוטים להתפנק, להתחכך בנו, לשבת או לשכב עלינו וכדומה. הופעתם בחלום אינה מבשרת טובות ולרוב הם מבשרים על בעיות שקשה מאד להתמודד איתן, או שמפחיד להתמודד איתן בגלל בעיות אגו שיש לנו. בעיות שהרוב מעדיפים לחיות עימן בהכחשה ולא להתמודד איתן כדי להסיר אותן מהדרך.

כנסו לאתר לשיחה אישית עם מומחים רבים נוספים בתחומי פירוש חלומות,  ASKme - נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי המיסטיקה בטלפון : 072-3401010



למאמרים נוספים:
חיות בחלומות - חלק א'
חיות בחלומות - חלק ב'
חיות בחלומות - חלק ג'
החלום כדרך להארה רוחנית
נחש בחלום