חלומות מצחיקים

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלומות מצחיקים

חלומות מצחיקים מתחלקים לכמה וכמה קטגוריות. ניתן לסווג אותם באופן כללי לחלומות שהתוכן שלהם מצחיק, ולכאלה שבחלום נשמע צחוק של אדם כלשהו - בין אם האדם הוא החולם או אדם אחר, אדם מוכר לכם או אדם זר וכדומה.

חלומות מצחיקים שהתוכן שלהם מצחיק כמו בסרט, יכולים להיות מפורשים בדרכים שונות ותלוי מה תוכן החלום עצמו. באופן כללי ניתן לומר כי חלומות מצחיקים מעידים על מצב נינוח של החולם ולא על מצב של מצוקה, על איזון של החולם ולא על חוסר איזון וכיוצא באלה.

צחוק בחלום
חלומות על צחוק או שמיעת צחוק בחלום קשורים בדרך כלל למצבים שבהם אנו מבינים שרעיונות מסוימים שלנו אינם מציאותיים ואף מגוחכים.
צחוק בחלום יכול לסמל גם את הדרך שבה אנשים אחרים מתייחסים אלינו. אנשים קרובים לנו או אנשים שאין בינינו קירבה מיוחדת.
לעיתים הצחוק מסמל מעבר לכך, והוא מביע חוסר עניין בנו או זלזול ברעיונות שלנו ואף התנשאות על כי אנו לא אנשים רציניים. פתרון חלום שכזה יכול להצביע על מצב לא נעים שחווינו בעבר שקשור בסיטואציה מסוימת וכי כיום אנו מרגישים בקרבה ביטחון רב והיא איננה מרתיעה אותנו עוד.

פירוש נוסף ומאד נפוץ של שמיעת צחוק שמח של אחרים בחלום, הוא כי הצחוק השמח מסמן דברים טובים. חלום עם צחוק שמח של אחרים מסמל דווקא הצלחה בדרך חדשה שתלכו או לפחות תמיכה לדרך שאתם מתחילים ללכת בה.
צחוק שמח מעיד על דברים טובים בעוד שצחוק מרושע או מתכתי יכול לסמל בדיוק את ההיפך כפי שציינו קודם.

צחוק של החולם בחלום
כאשר בחלום שומע החולם צחוק של עצמו, הדבר יכול לסמל כי העתיד הקרוב אינו מזמן לנו דברים טובים אלא דברים עצובים דווקא. צחוק של האדם החולם בזמן החלום אינו יכול לסמל דברים חיוביים, אלא דברים עצובים שעומדים לקרות בעתיד הלא רחוק.

צחוק של ילדים בחלום
כאשר החולם שומע צחוק של ילדים בחלום, הפירוש שלו הוא בדיוק ההיפך מהפירוש של צחוק החולם עצמו. צחוק של ילדים בחלום מסמל הצלחה ובשורה לחיים מלאים ונעימים.
צחוק ילדים מסמל את התום והטוהר, ושמיעת צחוקים של ילדים מכוונת את החולם לעבר חיים של הצלחה, חיים מלאים ומלאי עניין.

חלומות מצחיקים של ילדים
ילדים רבים חווים חלומות מצחיקים ואין לייחס להם פרשנות מרחיקת לכת. חלומות מצחיקים של ילדים יכולים לנבוע מהתרחשויות רגעיות שהילדים חוו במשך היום, והם לא חייבים להיות קשורים למצבים נפשיים או רגשיים כאלה ואחרים.
יחד עם זאת, חלומות מצחיקים מעידים על ילדים בריאים נפשית שמסוגלים להתמודד עם מצבי התפתחות וגדילה באופן חיובי.
חלומות מצחיקים מופיעים אצל ילדים בזמנים שבהם הם מרגישים כי ההתמודדות שלהם עם אתגרי החיים הקטנים, עומדים בציפיות שלהם עצמם ושל הסובבים אותם.


רוצים לקבל פירוש לחלום שלכם באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לעליזה גבאי - 072-3401010 בשלוחה 30, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים:
מסרים בחלומות המנבאים מחלות

החלום הוא לחם האדם

החלום ככלי אבחון ויעוץ

כל מה שרצית לדעת על חלומות