הורוסקופ שבועי

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

הורוסקופ שבועי

הורוסקופ שבועי והשינויים בחיינו

אנשים מגיעים לאסטרולוגיה בדרכים שונות. יש המגיעים אליה בהמלצת חבר ויש מתוך סקרנות, יש המגיעים אל האסטרולוגיה בגלל מסורת משפחתית ואחרים בגלל מצוקות חמורות שאף אחד לא הצליח לעזור להם בפתרונן. כך או כך, האסטרולוגיה נמצאת כאן כדי לעזור לאדם לשפר את חייו, להבין את מצבו ולהצביע על כיוונים רצויים לו מכאן והלאה.

אסטרולוגיה איננה שיטה פסיכולוגית ואינה מתיימרת לפתור בעיות רגשיות ונפשיות. אסטרולוגיה היא שיטה מיסטית המבוססת על האמונה כי מצב הכוכבים בשמים יכול להעיד על תכונותיו של האדם ואופיו בהתאם לרגע הלידה שלו וכי נתונים אלה יכולים לסייע לאסטרולוג לעזור לאנשים שונים בתחומים רבים באשר לכיוון, הזמן והפעולות הרצויות מבחינתם.

הורוסקופ שבועי הוא תחזית שבועית המבוססת על מזלו של האדם ומעידה על המגמות הכלליות של בעלי אותו המזל באותו השבוע.

הורוסקופ שבועי אישי

הורוסקופ שבועי אישי יכול לשנות לאדם את החיים. כמובן, לא ההורוסקופ הוא שמשנה משהו, אלא האדם הנעזר בו יוצר את השינוי. הורוסקופ שבועי נותן תמונת מצב שבועית בהתאם למיקום הכוכבים באותו שבוע לכל המזלות באופן שונה. אדם הנעזר בהורוסקופ שבועי יעשה נכון אם ידאג לעריכת מפה אסטרולוגית אישית עבורו וכך יקבל את הנתונים הנכונים עבורו בדיוק ובעומק רבים יותר.

אין ספק כי מזל המתפרס על פני שלושים יום לערך לא יכול להסביר לכל האנשים את הכיוון הנכון עבורם באופן כל כך כללי. אדם הפונה לאסטרולוג כדי לקבל עזרה וייעוץ צריך להפנים כי על מנת לקבל ייעוץ פרטני הוא זקוק למפה אסטרולוגית אישית שאותה ניתן יהיה להשוות לכל יום וכל רגע נתון כאשר מדובר בתחזיות יומיות או שבועיות.

הורוסקופ שבועי והמפה האישית

הורוסקופ שבועי אישי יכול להיות מבוסס רק על המפה האסטרולוגית האישית של האדם כדי להגיע למקומות שניתן יהיה לעזור לו באופן ספציפי. הורוסקופ שבועי מאפשר לאדם להציץ בטווח זמן רחב יותר מאשר הורוסקופ יומי ולראות תמונת מצב גדולה יותר. ההכוונה על ידי הורוסקופ שבועי הינה הכוונה כמו של הורוסקופ יומי או שנתי במובן של מציאת כיוון ומגמה בשבוע הנתון. על מגמות אלה להיות מתורגמים לפעולות שעל האדם לעשות או להימנע מהן כדי לאפשר לו לפתור את השאלות שיש לו לגבי תחומים שונים בחיים.

הורוסקופ שבועי יכול לייעץ בשורה של תחומים כמו תחומי האהבה והזוגיות, תחומי הרגשות בכלל, תחומי העבודה והקריירה, הכלכלה והכספים, חברה וכדומה. העצות שתקבלו בעזרת האסטרולוגיה לעולם לא יהיו קונקרטיות כמו: איזה מנייה לקנות או איפה מחכה לכם אשת חייכם ומתי תפגשו אותה בדיוק. הורוסקופ שבועי מצביע על כיוונים ומגמות שעל האדם לדעת לנצל לטובתו כדי להשתפר.

כנסו לאתר לשיחה אישית עם בת שבע דור  ועם מומחים רבים נוספים בתחומי המזלות,  ASKme - נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי התקשור והמיסטיקה

בטלפון : 072-3401010 שלוחה 25

 


למאמרים נוספים:
איך להתיחס לחלומות אירוטיים?
מה ההבדל בין חלומות של גברים ונשים?
חלומות על אונס