מיסטיקה

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

מיסטיקה

מיסטיקה היא תורת הנסתר או תורת הסוד ועניינה הוא בדברים שאינם ניתנים לתפיסה בחושים ולכן נחשבים לא רציונאליים. המיסטיקנים שואפים בדרך כלל לאחד את נפשם עם ישות רוחנית שמעבר לעולמנו. האמונה היא כי כמובן קיימת ישות כזו, ה"אחראית" על עולמנו, ואנחנו נשמות שהגיעו לעולם ויכולים להתחבר עם הכוח הגדול הזה. שיטות מיסטיקה רבות פותחו באלפי השנים האחרונות כדי להגיע אל אותה ישות או כדי לחזות את העתיד. 

מיסטיקה – תשובות לשאלות חשובות

מיסטיקה היא גם דרך לענות על שאלות שחשובות לאדם. מדובר כמובן בשאלות מהותיות כמו מה ייעודי בחיים, מתי אמצא אהבה, מתי אוליד ילדים, איך אצליח בחיים, מה תחום העיסוק המתאים לי, ועוד. אל התשובות לשאלות אלו ניתן להגיע באמצעות שיטות מיסטיות שונות. אנשים רבים, למעשה כמעט כולם, מעוניינים לדעת מה יקרה להם ולאן מוליכים אותם חייהם, כיוון שלעתים הם חשים "תקועים" או שאינם מסוגלים לקבל החלטות בצורה נכונה. 

מיסטיקה היא תחום רחב ויש סוגים שונים: מגידי עתידות, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קלפי טארוט, תקשור, קריאה בקפה, חוכמת הקבלה ועוד שיטות ודרכים. המשותף לכולם הוא היכולת של המיסטיקנים לחדור ולראות את מצבו של האדם ולאבחן את הכיוון הרצוי לו ואת דרכי הפעולה הנכונות עבורו.

מיסטיקה ותקשור

התקשור הוא ענף של המיסטיקה שבאמצעותו יכול המיסטיקאי לקבל מידע רב אודות האדם ולכוון אותו לדרך הנכונה עבורו. תקשור נגזרת מ"תקשורת", אלא שבמקרה זה מדובר על תקשורת בין המיסטיקאי לבין נשמתו של האדם או עם התת-מודע שלו, כדי להתחבר עם התשובות. 

בשפת המיסטיקה נקרא המתקשר "מדיום", כי הוא מסוגל ליצור קשר בין שני עולמות, החומרי והרוחני, ולתווך ביניהם. יש מתקשרים בעלי כוחות על-טבעיים המסוגלים לתקשר עם עולמות עליונים, נשמות צדיקים ונפטרים, ישויות חוצניות וכדומה.

דרכי מיסטיקה נוספות

נומרולוגיה היא תורת המספרים, אך לא מדובר בענף של המתמטיקה. בעזרת תורה זו ניתן לגלות את העתיד ובמיוחד את הכיוון הרצוי שבו על האדם לבחור, מה צפוי לו בעתיד, ומה עליו לעשות כדי לשפר את חייו. הנומרולוגיה מתבססת על פענוח תאריך הלידה והפיכתו לספרה אחת המכילה את משמעותו של האדם. 

דרך נוספת לברר אודות עצמי ולנסות לפתור שאלות מטרידות היא האסטרולוגיה. אסטרולוגיה היא דרך מיסטית נפוצה ורבים מכירים אותה ונעזרים בה בחיי היום-יום שלהם בעזרת הורוסקופ יומי או שבועי ומפה אסטרולוגית אישית. 

גם קלפי טארוט מעניקים את המידע הדרוש, ובעזרת שילוב של כמה שיטות מיסטיות שונות ניתן לחזות את שיתרחש או לכוון את האדם לדרך הנכונה.

כנסו לאתר לשיחה אישית עם מומחים רבים נוספים בתחומי מיסטיקה,  ASKMEנבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי התקשור והמיסטיקה בטלפון : 072-3401010

 

למאמרים נוספים

חלימה צלולה - הישרדות בחלום

תעתועי דמיון

חלומות נבואיים