טיפים מהירים למועדון החולמים

מאת: אורית, צוות Dreams

טיפים מהירים למועדון החולמים

מטרת כתיבת החלום שלכם ביומן החלומות תועיל לכם גם בהבנת עולם החלומות. מפעם לפעם תוכלו לשים לב אלו חלומות חזרו על עצמם, איזה מסרים קיבלתם, מי האנשים שמופיעים באופן קבוע בחולמות שלכם, איזה סימבול מופיע לכם לפני הצלחה או כשלון וכו'.

אספתי לכם מספר טיפים שיהפכו אתכם ביום מן הימים למפרשי חלומות:

 1. זהו את הדמויות בחלומות שלכם. שאלו את עצמכם: מי האנשים האלה ומה הם מייצגים? איזו תכונה הכי בולטת בהם?

פעמים רבות אנשים בחלומות שלכם באים לייצג היבטים שונים של העצמי שלכם. כאשר אתם חולמים על אמא שלכם, היא עשוייה לייצג מאפיינים אמהיים הקיימים בכם, או תכונות שמייצגת כל אמא, לדוגמא: חום, דאגה, איכפתיות ואפילו חינוך וגבולות.

2. שאלו את עצמכם למה אתם נתקלים בחלום הזה בזמן זה בפרט. לעתים חלומות שמופיעים מספר פעמים באים להדגיש לנו נושא שאולי לא הקדשנו לו זמן מחשבה, או שעדיין לא הבנתם את המסר.

3. השתמשו בדימויים לפירוש חלום שלכם! לפעמים אתם חולמים שאתם נמצאים בים סוער ואתם טובעים, בדיוק לפני הפגישה החשובה שלכם עם הלקוח הגדול שלכם, כיצד תנהגו עם הפגישה שלכם?

 4. מה הרגש שמתעורר בכם בעקבות החלום? האם אתם חשים צער או שמחה? האם חשתם אכזבה ותסכול או סיפוק והגשמה? לרגשות שעולים לנו בעקבות החולם יש חשיבות גדולה, לפעמים אנו לא רואים תמונה, רק מרגישים.

 5. נסו לשחזר את החלום ואת התפקיד של הדמויות והחפצים שונים. התחילו דיאלוג עם הדמות/ האובייקט בחלום ונסו להביע את הרגש בעקבות זה.

 6. הכינו רשימה של כל הסמלים שהופיעו שבחלום. בעזרת מילון החלומות שלנו תוכלו להבין את משמעות שלהם ולהרכיב את הפאזל, בשילוב הרגשות, הדיאולוג והאינטואיציה שלכם.

הטיפ הכי גדול: הכינו רשימת סמלים משל עצמכם!
פשוט צרו לכם במחברת סמלים ותמונות עם משמעויות. תוכלו לצרף גם דמויות מוכרות לכם שמסמלות לכם היבט מסויים בחייכם.

עם זאת, יש לזכור כי כפי שאתם גדלים, משתנים ומתפתחים כך גם ההבנה שלכם בחלומות. מפעם לפעם תוכלו להבין יותר ולדייק יותר במסרים ששולחת לכם נשמתכם על ידי החלומות.

בהצלחה!

חלמתם חלום ואתם רוצים להבין את המסר שלו? 
אתם מוזמנים להתקשר ל
מרכז המומחים של ישראל בטלפון 072-3401010


למאמרים נוספים:
סיוטים - איזה מסר הם מעבירים לנו?
החלום כדרך להארה רוחנית
מי באמת נמצא בחלום - המודע או תת המודע?