משמעות הגשם בחלום

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

משמעות הגשם בחלום

הופעת גשם בחלום כמו הופעה של תופעות רבות אחרות, קשורה יותר מכל בסיטואציה שבה מופיע הגשם ובמיוחד בסוג הגשם ומעורבות החולם בחלום עצמו.

הופעת גשם בחלום יכולה להגיע בצורת גשם דק ואיטי, גשם זלעפות או חזק במיוחד, גשם המלווה בברקים ורעמים, גשם ביום קיץ הכולל הופעת שמש מיד לאחר מכן וכיוצא באלה.
כאשר אתם מנסים לפענח הופעת גשם בחלום חשוב מאד סוג הגשם, התמשכותו וכדומה.

באופן כללי ניתן לומר כי הופעת גשם בחלום מייצגת תחושות של עצב, אכזבה קשיים, דיכאון ודאגות. כאשר גשם כזה מופיע בחלום הוא גשם רציף וארוך ללא הרבה שינויים והוא נמשך לאורך החלום כולו. גשם זה לא חזק במיוחד או חלש במיוחד אלא פשוט גשם שיורד ואינו מפסיק.
חלום שבו הגשם הולך ומתגבר במהלך החלום, מסמל תחושות קשות של החולם אודות דברים שהוא כבר לא יכול לשאת עוד.

גשם דק ואיטי
כאשר מופיע בחלום גשם דק ואיטי, הדבר מסמל אכזבות מרות ותסכול רב ומעיד על צורך בסבלנות רבה כדי לפתור בעיות או להתמודד איתן. גשם דק ואיטי מסמל את החזרה האין סופית של הנדנוד המעצבן שאינו נפסק והמצטבר ככל שהזמן עובר.
גשם מסוג זה מייצג יותר מכל את תחושת האכזבה מדבר מה. אכזבה שמובילה לתסכול רב.

גשם זלעפות בחלום
כאשר החלום נסוב סביב גשם זלעפות שאינו עוצר לרגע, הדבר מסמל קושי ומחסומים בתקשורת. קשיים אלה בתקשורת מתמקדים בתקשורת עם בני אדם שונים ומעידים על תסבוכות הנגרמות כתוצאה מכך.
פתרון חלום שכזה יכול להוביל לשינוי בצורת ההתנהגות התקשורתית של האדם, כדי לשנות את המגמה הלא רצויה הנגרמת כתוצאה מתקשורת לא טובה עם הסביבה הקרובה לו.

גשם חזק אך שאינו מסוג גשמי הזלעפות, יכול לסמל דאגות רבות המצויות בראשו של החולם ועל חוסר יכולתו להתמודד איתן בשלב זה. כל עוד הגשם החזק יורד ואין שינוי בתדירותו או בעוצמתו, הדאגות אינן מוצאות את פתרונן הנכון.

גשם בחלום ביום קיץ
יש יוצאים מן הכלל למה שנכתב למעלה, ואחד מהם הוא גשם שבתחילת החלום נראה חזק וארוך, ולקראת סוף החלום מתברר שמדובר בגשם של יום קיץ, שלאחריו מופיעה השמש ומאירה את החלום כולו.
גשם בחלום כזה אינו מסמל תחושה של סבל או מועקה, אלא להיפך – גשם כזה מסמל שינויים נעימים העומדים להתרחש בחיים של החולם. תמיד כשמופיעה השמש בסיום חלום עם גשם (מכל סוג שהוא) הדבר מסמל שינוי לטובה.

כפי שראינו, הופעת גשם בחלום מסמלת ברוב המקרים תסכול, דאגות, בעיות בתקשורת וכדומה. גשם עם שמש יכול לסמל דווקא התחדשות וגשם עם ברקים ורעמים מסמל ברוב המקרים התחדשות בתרועה גדולה. כלומר, התחדשות לטובה שתגיע באופן עוצמתי ומשנה סדרי עולם של האדם החולם זאת.

רוצה לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לנטלי מוריה
בטל' 072-3401010 בשלוחה 33, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים:
סימבול המים בחלומות
מים בחלום - מחשבות על רגשות
חולמים על שיטפונות? מה זה אומר בדיוק?
החלום כדרך להארה רוחנית
לגלות את עצמך דרך החלום