הורוסקופ אהבה

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

הורוסקופ אהבה

מהו הורוסקופ אהבה?

רבים מאיתנו ששואלים את עצמם שאלות הקשורות לחיי האהבה והזוגיות שלהם, או על העדרם, חושבים בטעות כי הורוסקופ אהבה יכול לפתור את הבעיות שלהם. ובכן, הורוסקופ אהבה לעולם לא פתר בעיות, ותפקידו הוא לסייע לאדם הנמצא במצב קשה מבחינתו בנושאים אלה: לראות זוויות חדשות, להצביע על מגמות והתפתחויות אפשריות ולהעניק כלים כדי להתמודד עם המצב. את הדרך עצמה על האדם לעשות לבדו או עם בן / בת זוגו ובעצמו.

ישנן שיטות שונות היכולות לייעץ לאנשים הנמצאים במשבר זוגיות או שהם מייחלים לזוגיות שממאנת להגיע והם מרגישים מתוסכלים לא רק מהמצב הלא נוח שבהם הם נמצאים, אלא בייחוד מחוסר היכולת שלהם לעשות משהו לשיפור ושינוי המצב. יעוץ במקרים שכאלה יכול להועיל מאד והורוסקופ אהבה הוא אחד הכלים המועילים ביותר בתחום זה.

כיצד הורוסקופ אהבה עוזר?

הורוסקופ אהבה הוא תחזית יומית או שבועית ואף שנתית בענייני האהבה. הורוסקופ אהבה תלוי בשני דברים חשובים: במפה האסטרולוגית שלכם ובמיקום הכוכבים בזמן הנתון. הצלבה בין שתי מפות אלה יכולה להצביע על כיוונים רבים בענייני האהבה ובענייני הזוגיות ובכל השאלות הקשורות בתחום חשוב ומרגש זה.

כדי לעשות הורוסקופ אהבה שיוכל לשקף את המגמות והכיוונים הנכונים עבורכם יש לעשות מפה אסטרולוגית של שני בני הזוג (במידה ומדובר בייעוץ זוגי) כדי להשוות אותן ולהצליב אותן עם המפה האסטרולוגית היומית או השבועית. שאלות כמו האם הזוגיות שלנו תמשיך, או האם מוטב להפסיק את הזוגיות, או מה לעשות כדי להמשיך את הזוגיות, ואף שאלות אישיות יותר כמו מתי אתחתן, מתי אמצא זוגיות משמעותית בחיי שתוביל להקמת משפחה וכדומה, כל אלה שאלות שהאסטרולוגיה יכולה להיות בהן לעזר רב.

כיצד זה עובד?

אסטרולוגיה היא תורת הכוכבים הגורסת כי למיקום כוכבי השמים ובמיוחד לכוכבי מערכת השמש שלנו יש השפעה על חיינו בתחומים שונים. גלגל המזלות כולו הוא נגזרת של מצב הכוכבים בשמים בכל חודש נתון שממנו ניתן לגזור את תכונות האופי והאישיות של כל אדם, וכן מגמות וכיוונים שונים בחייו בתחומים שונים. כדי שהדבר יעבוד יש תחילה לעשות לכל אחד מפה אסטרולוגית אישית שמבוססת על נתוני הלידה שלו: תאריך ושעת הלידה ומקום הלידה. שלושת אלה מציגים בפני האסטרולוג את מפת הכוכבים ברגע הלידה שממנה הוא גוזר את תכונותיו של האדם, מגמות חשובות בחייו וכדומה.

כאשר אתם פונים לייעוץ אסטרולוגי בנושאי אהבה יכול האסטרולוג להכין לכם הורוסקופ אהבה בהסתמך על מפה אישית זו המוצלבת עם מיקום הכוכבים והיחס בינם בזמן הנתון ובעזרתם לענות לכם על שאלות רבות מתחום האהבה. חשוב לזכור כי אין בכוחו של הורוסקופ אהבה להצביע על בן או בת זוג ספציפיים, אלא להצביע על מגמות וכיוונים בחיי האהבה שלכם וכיצד להגשים אותם.

מיכאל אלבוים הוא מיסטיקן המתמחה בחלומות, ומרצה בתחומי מיסטיקה שונים; בעיקרם פענוח חלומות, חלומות צלולים וחוויות חוץ גופיות

למאמרים נוספים:
חלימה צלולה: בחירה חופשית והגברת צלילות - הישרדות בחלום - חלק א'
חלימה צלולה - מראות בחלום