מה מסמלים חרקים בחלום

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

מה מסמלים חרקים בחלום

חרקים בחלום אינם ממש מבשרי טובות, וחלומות על חרקים מסמלים מחשבות ומצבים שמאד מפריעים לנו.
כמו בכל החלומות, גם בסוג חלומות זה יש קשר בין החרק שחולמים עליו והנוכחות שלכם כחולמים בחלום. יש חלומות עם חרקים כמו ג'וקים, עכבישים, חיפושיות וכיוצא באלה.
חרקים בחלום מייצגים מצבים שהיינו רוצים להימנע מהם או להתרחק מהם. כדי להבין את פירוש החלום בצורה מעמיקה יותר, יש להתייחס לסוג החרק המופיע בו ולא לייחס משמעות כללית לכל עולם החרקים היכול להופיע אצלכם בחלום.

באופן כללי ניתן לומר שהופעת חרקים שונים בחלום, קשורה בתקופות רוגז או בתקופה רוויות כעסים ומועקות שעומדים להתרחש אצל האדם החולם, אך הוא יוכל להתגבר עליהם כמעט ללא מאמץ וללא קושי.
כלומר, שהמצבים הללו אינם מצבים קשים ובלתי פתירים, אלא יותר מהסוג המעצבן והלא נוח באופן שטחי ורגעי.
מן הצד השני קיימת אפשרות שחלום עם חרקים שונים משקף בעיות שיצוצו באופן פתאומי ולא צפוי שייגרמו לשינויים לרעה, לאכזבות ולקשיים רבים.

ג'וקים בחלום
חלום על ג'וקים מסמל מחשבות על דברים לא רצויים בחיים שלנו. הג'וק המופיע בחלום מסמל את כל אותם הדברים שהיינו רוצים שלא יהיו חלק מהחיים שלנו. חלום על ג'וקים מסמל גם בעיות גדולות יותר או בעיות שמטרידות אותנו במעט אך הן אינן רצויות בחיים שלכם כלל.
רוב האנשים סולדים מג'וקים בחיים וכך הם גם מופיעים בחלומות, כמסמלים דברים בלתי רצויים שלא רוצים לטפל בהם, למרות שיודעים כי הפתרון לכך ברוב המקרים הוא קל ולא מסובך.

עכבישים בחלום
חלומות עם ועל עכבישים מייצגים מחשבות שליליות הכולאות אותנו ולא מאפשרות לנו לעשות את מה שבאמת היינו רוצים לעשות.
חלומות על עכבישים מסמלים יותר מכל את חוסר היכולת שלנו להגיע למקומות גבוהים יותר שבהם אנו מעוניינים. הדבר יכול להתקשר לרמת מודעות גבוהה יותר או לרמת הישגים בתחומים שונים. הדבר מייצג פחדים לא הגיוניים שיש לנו המונעים מאיתנו לממש את עצמנו כפי שאנו תופסים את עצמנו, או דברים שהיינו רוצים בהם ושלעולם לא נוכל להשיג אותם.

עכבישים בצבעים שונים
חלומות עם עכבישים שחורים קשורים לפחדים. לעומתם, חלום על עכביש בצבע חום בהיר קשור לתשוקות של הדברים שלעולם לא נשיג, או שננסה להשיגם תוך כדי הקרבת כל היקר לנו ואת כל הישגנו הקודמים.
ראיית עכביש בחלום הוא סימן לכך שאנו נותנים למחשבות שליליות לחלחל לתוכנו ולהשפיע עלינו ובעצם למנוע מאיתנו אושר.

חלומות על חרקים שונים אלה מאלה, בהתייחסות לחרק הספציפי והסיטואציה של הופעת החרק בחלום. בעוד שיש חלומות על חרקים שמעידים או מסמלים פחדים שונים, יש רבים החווים חלומות אלה לא מתוך פחד אלא מתוך דברים שונים לחלוטין, הקשורים באופי האדם וביכולת שלו להתמודד עם בעיות ומצבים שונים בחיים.



רוצה להתיעץ בנושא פתרון חלומות ו/או תקשור באופן מבלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לאליאור עין הגפן- 072-3401010 בשלוחה 50, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים:

חיות בחלומות - חלק א'
חיות בחלומות - חלק ב'
חיות בחלומות - חלק ג'
נחש בחלום

פענוח חלומות