קריסטלים לחלומות נעימים

מאת: אורית, צוות Dreams

קריסטלים לחלומות נעימים

חלומות הם חלק בלתי נפרד מחיינו. כאשר אנו חולמים אנו בעצם מסוגלים לקבל אינטואיטיבית הנחיה מן העצמי הגבוה, אנו יכולים לפגוש גם מדריכים רוחניים וישויות. כאשר אנו קשובים לחלומות שלנו אנו בעצם יכולים לתקשר עם נשמתינו ולשפוך אור על חיינו.

בכדי לעבוד עם חלומות עלינו להפוך את חווית השינה לרגועה ונעימה. מרגע היותנו נינוחים, המצב המוחי שלנו יהיה נקי מהטפטפת היומית שמשתלטת עלינו. זו הסיבה שבמצב מדיטטיבי אנו מצליחים לתקשר עם האני העליון שלנו. בנוסף, שאנו נקיים מעומס רגשי ואנרגיות שליליות אנו מחוברים יותר לאור הנשמה שלנו.

השיטה לזכירת חלומות בעזרת כתיבתם והקלטתם הינה מוכרת. דרך נוספת, היא להיעזר בקריסטלים. הקריסטל יכול לשפר את החלום בדרכים רבות וברבדים שונים. כמובן שיש קשר לסוג הקריסטל.

הפגת מתחים ונדודי שינה:
מומלץ להתחבר לאימטיסט (אחלמה). האמטיסט הינה אבן מצוינת להשגת תחושה קלילה ונעימה. זהו גביש מרגיע שעוזר במקרים של
נדודי שינה וכאבי ראש. פיסת קריסטל קטנה של האמטיסט (אחלמה) בתוך נרתיק קטן מבד תאפשר לכם לנוח טוב יותר בלילה. היא תעזור לכם לשחרר את הלחץ והמתח המצטבר כך שאופן החלימה שלכם יהיה אחיד, ועל ידי זה תוכלו לזכור אותם טוב יותר.

אהבה ורומנטיקה:
מומלץ להתחבר לרוזקוורץ בכדי לקבל מסרים מתת המודע בנושאי אהבה וזוגיות. יש להניח אותו מתחת לכרית שלכם (אפילו בתוך הציפית). האנרגיה של הרוזקוורץ תתרום לויברציות חיוביות במהלך השינה.

מודעות בחלום:
ג 'ספר אדום ידועה כאבן המעוררת תודעת החלום. היא גם שומרת על  קשר לאדמה, יציבות ובטחון, כך שבזמן נדודינו בעולמות שונים היא מחזקת לנו את הבסיס.

אבנים נוספות מתאימות: יהלום, מון סטון, קלציט.

יש לדאוג שהאבנים תיהיינה מטוהרות מאנרגיות שליליות.

חלמתם חלום ואתם רוצים להבין את המסר שלו? 
אתם מוזמנים להתקשר ל
מרכז המומחים של ישראל בטלפון 072-3401010


למאמרים נוספים:

פענוח חלומות
טיפים לפירוש ולפענוח חלומות
שפת החלום - שפת הסמלים