מפה אסטרולוגית

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

מפה אסטרולוגית

מפה אסטרולוגית אישית
תורת האסטרולוגיה מבוססת על האמונה כי מיקום כוכבי השמים והיחס ביניהם יכול להצביע על אופיו ותכונותיו של האדם. כמו כן, יכול מיקום הכוכבים להאיר אירועים שיתרחשו ומגמות בהן ילך אותו אדם, בשלל תחומים.

האסטרולוגיה התפתחה במקומות שונים בעולם, ושתיים מהידועות הן האסטרולוגיה המערבית וזו הסינית. האסטרולוגיה המערבית היא גיאוצנטרית, כלומר רואה בכדור הארץ את מרכז היקום ומבחינה בין העולם הגשמי שלנו לבין עולם שמיימי של כוכבי הלכת השונים. אך שתיהן מבוססות על תפיסה דומה ושתיהן מנסות לעזור לאדם במקומות בהם הוא מרגיש לא בטוח, חושש להחליט או שאינו יודע מה לעשות. כדי להתחיל ולקבל עצה מאסטרולוג, תחילה יש להכין מפה אסטרולוגית לרגע הלידה.

כיצד זה עובד?
אסטרולוגיה היא תחום שהתפתח עוד לפני האסטרונומיה, העוסק בגרמי השמיים, ובוודאי לפני המדע המודרני. אסטרולוגיה בוחנת בעיקר את מערכת השמש – כוכבי הלכת, הירח וכמובן השמש עצמה, וכן נקודת האופק ונקודת רום השמים.

עד לימי הביניים היו האסטרונומיה והאסטרולוגיה משולבות זו בזו, אך מראשית העת החדשה הן נפרדו וכיום האסטרולוגיה אינה נחשבת לתורה מדעית אלא לתחום השייך בעיקרו לעולם המיסטיקה. החישובים האסטרולוגיים אינן מסובכים מבחינה מתמטית ונערכים כדי למקם את הכוכבים בתאריכים, ונתונים מראש לפי טבלאות קיימות.

האסטרולוגיה ממזגת יכולת חישוב עם תפיסה אינטואיטיבית חזקה. על ידי חישוב מיקום הכוכבים בשמיים יכול האסטרולוג לערוך תחזית של אירועים שעשויים להתרחש או להצביע על מגמות וכיוונים שונים בחיים, על ידי הצלבת מפה אסטרולוגית אישית עם מפת הכוכבים בכל רגע נתון.

כיצד עושים מפה אסטרולוגית אישית
מפה אסטרולוגית אישית היא המפתח לקבלת עזרה וייעוץ של אסטרולוג. את המפה מכינים לאחר שידועים פרטי הלידה של האדם, כמו תאריך הלידה, השעה המדויקת ומקום הלידה. בעזרת שלושת הנתונים הללו ניתן להביט בכוכבים ו"להקפיא" אותם לרגע הלידה כדי לגזור ממצבם את תכונותיו של האדם, אישיותו וכיוצא באלה.

מפה זו תלווה את כל חייו בבואו להתייעץ עם אסטרולוג. המפה מבוססת על גלגל המזלות המחלק את השנה ל-12 חלקים ומאפיין כל חלק בתכונות שונות. היום והשעה יכולים להצביע על פרטים מדויקים יותר, ובשלב מאוחר יותר ניתן להצליב את המפה האישית עם מצב הכוכבים בזמן מסוים ולגזור מן השתיים תחזית לגבי אותו האדם.

כאשר מגיע אדם לייעוץ אצל אסטרולוג, הוא יתבקש לפרט במה הוא מתעניין, על מנת למקד את הטיפול. אסטרולוגיה יכולה לייעץ בענייני הלב והזוגיות, בענייני מקצוע וקריירה, בענייני כספים וכלכלה, חברויות, בריאות וכדומה.

 

כנסו לאתר לשיחה אישית עם עליזה גבאי ועם מומחים רבים נוספים בתחומי האסטרולוגיה,  ASKme - נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי התקשור והמיסטיקה

בטלפון : 072-3401010 שלוחה 30

 

כתבות נוספות

חלום על האקס

סמלים נפוצים בחלומות

חלומות נפוצים, חלק א': נרדפים ונאהבים