הילינג אנרגטי

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

הילינג אנרגטי

הילינג אנרגטי ואיזון הגוף והנפש

הילינג אנרגטי פירושו איזון הגוף והנפש על ידי העברה, ולעתים החלפה, של אנרגיה מהמטפל אל המטופל. הילינג אנרגטי היא שיטת טיפול וריפוי ללא תרופות העובדת במגע עדין והרבה חמלה, אהבה ויכולת קבלה. במהלך הטיפולים לומד המטופל על עצמו דברים שלא הכיר מהזוויות הפיזיות והנפשיות וגם הרוחניות. ההילר משמש כצינור להעברת האנרגיות אל המטופל וזה מאפשר לתהליך הריפוי להתרחש.

רבים מן ההילרים בשיטת הילינג אנרגטי גורסים כי קשה להסביר במילים את מה שיש לחוש. רבים טוענים כי הילינג אנרגטי זה העברת אהבה ללא תנאי למטופל. דרך הטיפול האנרגטית יוצרת שינוי בתודעת המטופל ומשם זה עובר גם לגופו ועל ידי כך ניתן לרפא דברים שונים. דרך הטיפול יכולה לארוך זמן ממושך ולעיתים יש צורך בפגישות רבות עד שהתהליך מתחיל להראות תוצאות.

עיקרון הטיפול מבוסס על העברת אנרגיות, אבל הילינג יכול להתקיים בכל תהליך טיפולי או שאינו טיפולי במובהק וגם בטיפולים כמו עיסוי, חיבוק, אהבה של חיית מחמד או של מישהו אהוב יש אלמנטים של הילינג אנרגטי.

איך זה עובד?

בכל דבר בעולם עוברת אנרגיה בעלת תדר מסוים, וגם גופנו הוא תדר אנרגטי מסוים. אנרגיה זו פועלת ברטט מסוים המופיע כגוף, אך סביבו ישנה הילה הפועמת ברטטים עדינים יותר ואלה יכולים להתגלות להילרים אנרגטיים שרגישים לתדרים אלה. גם מחשבות, אמונות ורגשות הם בעצם תדרים של אנרגיה שמשפיעים על חיינו, על הבחירות שלנו וגם על מחלות שונות, דלקות, אלרגיות וכדומה.

התפיסה הבסיסית של הילינג אנרגטי גורסת כי הגוף באופן טבעי שואף להיות בריא ולחיות בהרמוניה. על ידי שינוי בתדרים או שחרור של תדרים עודפים ניתן להחזיר את האיזון לאדם ולאפשר לו לחיות חיים בריאים ומאושרים יותר. הטיפול עצמו נעשה בדרך כלל על ידי מגע, אבל יכול להתבצע גם ללא מגע פיזי מורגש. האנרגיה עוברת דרך שבעה מרכזי אנרגיה המכונות צ'אקרות, האחראיות על תפקודים נפשיים וגופניים שונים. על ידי יצירת איזון בין הצ'אקרות השונות ויצירת הרמוניה בינן אנו בעצם משפיעים על תפקוד הגוף והנפש.

חווית הטיפול

הילינג אנרגטי הוא חוויה מיוחדת במינה ובמהלכה חווה המטופל את זרימת האנרגיה בצורות שונות. יש החווים זאת בצורת זרמים חמים או קרים, ראייה של צבעים שונים, זיכרונות הצפים לפתע, או תמונות שונות בעיני רוחו של המטופל. הטיפול נעשה בעדינות מרבית והוא מותאם לקצב האישי של המטופל. על ידי סביבה תומכת ניתן לחוויות כמו טראומות לצוף על פני השטח ולעבוד איתן כדי לאזן את האדם נפשית.

המטפל משתמש גם בדיבור, בדמיון מודרך ובמדיטציה שמאפשרים שינוי גופני ורגשי על ידי יצירת חוויה וזיכרון גופני חדשים שמובילים ליצירת הרמוניה. הילינג אנרגטי יכול לעזור בבעיות רוחניות, פיזיות ורגשיות כמו: פוריות, אלרגיות, איזון הורמונאלי, כאבי פרקים, התקפי חרדה, דיכאון, כאבי מחזור וכיוצא באלה.

רון תמיר היא מאמנת רוחנית ויועצת עסקית

רוצה לשוחח אישית עם רון תמיר? חייג/י למרכז המומחים של ישראל!
טל' 072-3401010 שלוחה 21



למאמרים נוספים:
על חלומות וחוויות חוץ-גופיות
חלומות מעולמות עליונים
חלימה צלולה: שלב חמישי. שיתוק השינה