חלום על חתונה

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלום על חתונה

מה המשמעות של חלום על חתונה?
כמעט כל אדם חווה לפחות פעם אחת בחייו (אם לא מספר פעמים) חלום על חתונה. החלומות הללו יכולים אף לחזור על עצמם לאורך זמן - ואז מטבע הדברים תוהים מה המשמעות של חלום כזה.
חשוב מאד להבדיל בין סוגי חלומות שונים בהם יש מוטיב של חתונה. יש אנשים שיש להם חלום על חתונה שבה הם אך ורק צופים מהצד, ואפשר שמי שמתחתנים הם אנשים שהם מכירים, או אנשים שהם כלל לא מוכרים. לעומת זאת, יש אנשים אשר חולמים על חתונה שבה הם נוטלים חלק.
גם כאן יש להבדיל בין כמה סיטואציות - כמעט כל אדם שעומד באמת להתחתן בקרוב, יחלום על החתונה שלו, והדבר נורמלי לגמרי ומבטא באופן טבעי את ההתרגשות שיש לו מהמעמד הגדול ומהשינוי בסטטוס הזוגי. ישנם אנשים אשר יכולים לחלום על חתונה עם בני הזוג שלהם, מבלי שיש להם בכלל שאיפה להתחתן. יש אנשים שהם כבר נשואים - וחולמים שהם מתחתנים מחדש עם בני הזוג שלהם, או אולי אפילו עם אנשים אחרים!
אז מה המשמעות של כל החלומות הללו?

להבין את החתונה
ככלל, חלום על חתונה כאשר אין ברקע באמת חתונה שמתקרבת, בא לסמל רעיון של הרמוניה ושלמות. החתונה מייצגת בתרבות שלנו את השילוב האולטימטיבי - שני בני זוג שבמובן מסוים מבטלים את עצמם והופכים ליחידה משפחתית אחת, שככל הנראה גם תעמיד צאצאים בעתיד.
לכן, חלום על חתונה מבטא בראש ובראשונה רעיון של שלמות ושל הרמוניה בין שני אלמנטים. אם כאמור החתונה שלכם לא מתקרבת, כדאי לשים לב האם אתם חשים שלמות בחיים שלכם.
לא מדובר רק על שלמות בזוגיות שלכם. אדם שחווה לדוגמה קשיים בעבודה שלו, יכול לחלום שהוא נמצא בחתונה אשר איננה כה חיובית - משהו נהרס בה, היא מתבטלת וכיו"ב. הדבר בא לייצג שלמות הרמונית שנפגעת, והדבר כמובן מייצג את העובדה שהאדם לא חש סיפוק בעבודתו.

כמובן שלעתים החתונה יכולה לסמל שלב כלשהו בזוגיות. הדבר נכון בעיקר לגבי אנשים שהם כבר נשואים - ואז לפתע יש להם חלום על חתונה מחודשת עם בני הזוג שלהם.
אם זה אכן בן הזוג שמופיע בחלום, אולי אתם חשים כי כעת התקשורת שלכם איתו היא פחות טובה, ואולי היחסים הם פחות הרמוניים. החתונה באה לייצג את הרצון שלכם ל"פתיחת דף חלק" מחדש, והרצון שלכם להחזיר את ההרמוניות של העבר.
אם מדובר על אדם אחר שאתם מכירים מהמציאות - אין זה אומר שאתם רוצים באמת להתחתן איתו, אבל בהחלט אפשר שאתם דווקא חווים קשיים ביחסים איתו.

ומה אם החתונה מתקרבת?
ציינו שאם אתם באמת עומדים להתחתן, זה טבעי שיהיה לכם חלום על חתונה. גם החתן וגם הכלה יכולים לחלום על כך רבות. חשוב לציין שפעמים רבות החלום שאותו תחלמו יהיה ככל הנראה שלילי. אין צורך להילחץ - זה בסך הכל מבטא את החששות הטבעיים שיש לכם.
לפעמים זה באמת החשש שהחתונה עצמה לא תצליח, ולפעמים אלו הם החששות ממיסוד הקשר, או חשש מכך שההתאמה איננה מושלמת.
חשוב להבין שאלו חששות שעולים כמעט לכל אדם, ולכל גבר ואישה לפני החתונה שמסמלת את האיחוד הסופי. עם את, במידה והחלומות חוזרים על עצמם לילה אחרי לילה ולא מרפים - כדאי להתייחס אליהם ברצינות ולשתף את בני הזוג שלכם.


רוצים לקבל פירוש לחלום שלכם באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לעליזה גבאי - 072-3401010 בשלוחה 30, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים:

חלומות של מתחתנים
חלמת על האקס שלך?
חלום על האקס - בריחה מהעוצמה האישית
חלום על בגידה

מה ההבדל בין חלומות של גברים ונשים?