חלומות אירוטיים על בני אותו מין

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלומות אירוטיים על בני אותו מין

חולמים חלומות אירוטיים על בני אותו מין ונלחצים?
כל החיים שלכם החשבתם את עצמכם לאנשים סטרייטים והטרוסקסואליים לחלוטין. תמיד נמשכתם אך ורק למין השני, ומעולם לא חוויתם שום רצון להתנסות ביחסי מין או זוגיות עם המין שלכם. אבל...
למרות זאת אתם רואים ששוב ושוב צפים לכם חלומות אירוטיים על בני אותו מין.
הדבר כמובן יכול להלחיץ לא מעט אנשים. בין אם אתם בני נוער שחולמים חלומות אירוטיים על בני אותו מין ובין אם אתם אנשים מבוגרים ואף בני גיל הזהב - מה זה אומר עליכם? האם זה אומר ששיש לכם מן תשוקה הומוסקסואלית נסתרת? האם זה אומר שעד כה חייתם בשקר?
בואו נעשה קצת סדר בדברים, ונבין מה החלומות הללו מסבירים.

לא מדובר על משיכה חד מינית
נתחיל בכך שכמעט תמיד, חלומות אירוטיים על בני אותו מין לא באים לבטא משיכה פיזית לבני אותו המין. נוסיף על כך בהערת שוליים חשובה, כי משיכה לבני אותו המין היא ככלל תופעה שהיא בכל מקרה נורמלית.
עם זאת, רוב האנשים שמצהירים על משיכה חד מינית, טוענים כי אלה לא היו חלומות אירוטיים על בני אותו מין שגרמו להם להבין את המשיכה שלהם לבני אותו מין. ההפך - אלו היו תחושות חזקות מאד שהם חוו במציאות, ושהם בהחלט לא יכלו להתכחש אליהם.
הדברים צפים ועולים כל הזמן - ממש כמו שמשיכה הטרוסקסואלית לא שמורה רק לעולם החלומות אלא גם למציאות.

אז מה בכל זאת חלומות אירוטיים על בני אותו מין באים לייצג? פעמים רבות מדובר בכלל על קונפליקט פנימי שאתם חווים, אשר משתקף דרך קיום יחסי מין הומוסקסואליים.
גבר שיש לו חלומות אירוטיים על בני אותו מין, הוא גבר שאולי מחליט שהוא לא מספיק "גברי" ואין לו את הסממנים הסטריאוטיפיים של התנהגות גברית. לכן בעצם החלום הוא מבטא את השאיפה שלו להיות עם סממנים יותר גבריים (פעמים רבות, הגבר השני בחלום יהיה גבר מאד "גברי").
להבדיל, אישה שיש לה חלומות אירוטיים על בני אותו מין היא אישה שאולי לא מרגישה נשית מספיק, ופעמים רבות היא תחלום על קיום יחסי מין עם אישה יפהפיה ממש.
לכן, חשוב מאד להבין איך אתם חשים בנוגע לדימוי העצמי שלכם, שכן אפשר שאתם מנסים להגיד לעצמכם משהו.

ואם חולמים על אדם ספציפי?
אם יש משהו שמלחיץ יותר אנשים מאשר חלומות אירוטיים על בני אותו מין, אלו הם החלומות בהם לא רק מדובר על אדם בן אותו מין - אלא על אדם מוכר. החלום יכול להיות מאד מלחיץ כשמתעוררים ממנו, אבל חשוב להירגע ולהבין שגם כאן - לא מדובר בהכרח על משיכה מינית.
פעמים רבות, כשיש חלומות אירוטיים על בני אותו מין והם אנשים ספציפיים, הדבר מראה על כך שאתם פשוט רוצים להידמות לאותו אדם בחלק מסוים. אתם מעריצים את האופי של האדם, או אולי אפילו הייתם רוצים להיראות כמוהו.
לכן, בקיום יחסי המין אתם בעצם מבטאים את ההערצה  האולטימטיבית.
חשוב להבין שכל עוד מדובר על מודל בריא לחיקוי - זה בסך הכל דבר נורמלי.


רוצים לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לגל חן - 072-3401010 בשלוחה 23, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי


למאמרים נוספים:
איך להתיחס לחלומות אירוטיים?
מה ההבדל בין חלומות של גברים ונשים?
חלומות על אונס
חלום על היריון, תינוק ו"מאמא דרמה"
חלומות נפוצים של נשים - מה הם אומרים?