איך להתייחס לחלומות אירוטיים

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

איך להתייחס לחלומות אירוטיים

מה עושים עם חלומות אירוטיים?
באחד הלילות היה לכם חלום אירוטי או מלא תשוקה במיוחד. סביר מאד להניח שבחלום זה אתם לא קיימתם סיטואציה מינית עם בני הזוג שלכם. יתרה מזו - כנראה לא הייתם מודעים אליהם.
אפילו אם לא חוויתם אקט מיני מלא בתוך חלומות אירוטיים, אין ספק שחוויתם עוררות מינית רבה במיוחד. אתם קמים לפתע, מבוישים ולא מאמינים שבכלל העליתם בדעתכם כזה חלום מוזר. לעתים קרובות, אם אתם מכירים את הדמות בחלום, אתם בכלל לא חושבים שבמציאות אתם נמשכים אליה מבחינה מינית.

אז מה המשמעות של חלומות אירוטיים? האם זה בא לסמל חוסר סיפוק במערכת היחסים? האם זה אומר שאתם נמשכים לאנשים אחרים?
בואו נעשה קצת סדר, ונראה מה בדיוק החלום בא לייצג ומה הוא אומר.

קשור או לא קשור לסקס?
פעמים רבות, חלומות אירוטיים כלל לא קשורים לנושא של סקס, והם באים לייצג דברים אחרי לחלוטין. לדוגמה, אנשים אשר מקיימים יחסי מין בחלום שלהם בזמן טיול, בזמן טיסה או נסיעה - הדבר מסמל את העובדה שהם מרגישים שהם אנשים מצליחים שנמצאים בדרך לממש את עצמם.
הדרך באה לייצג את תהליך העליה שבו הם מצליחים יותר ויותר, והאקט של יחסי מין בא לסמל את ההצלחה שהם יחוו בדרך.

באשר לשאלת האדם שאיתו אתם מקיימים יחסי מין. דווקא אם מדובר בבני הזוג שלכם, כדאי להביט היטב על חלומות אירוטיים, שכן סביר להניח שהמשמעות שלהם קשורה ליחסים שלכם עם בני הזוג. לא תמיד זה בהכרח יחסי המין אבל ללא ספק יש חשיבות לכך שבן הזוג שלכם הופיע (שכן לרוב חלומות אירוטיים דווקא אינם כוללים את בן הזוג שאיתו אתם נמצאים במציאות).
כדאי לראות האם הזוגיות שלכם תקינה ביומיום, האם אתם נהנים מיחסי המין, האם אתם חשים תשוקה מלאה, או שאולי אתם חווים קשיים מסוימים.

אם חלמתם חלומות אירוטיים שבהם אתם מקיימים יחסי מין עם אדם מפורסם - חשוב להבין שאנשים מפורסמים פעם רבות מסמלים הרבה מאד הצלחה, אושר ועושר. לכן, אפשר שהם מייצגים בעצם את השאיפות שלכם לעבר הגשמת חלום אחר או מימוש עצמי, והדבר כלל לא קשור לסקס או לאותו אדם מפורסם באופן ספציפי.

ואם זה אדם מוכר?
מה קורה כשיש לכם חלומות אירוטיים על אנשים שאתם מכירים?
לפעמים ברור לכם שאלו הם אנשים שאתם חשים כלפיהם משיכה פיזית. חשוב להירגע ולהבין שמשיכה פיזית היא הגיונית, אבל היא לא הכל. לכן אם יש לכם בני זוג אחרים ואותה משיכה לא מעבירה אתכם על דעתכם - אין שום דבר רע בחלום.
ומה קורה אם זה אדם שכלל לא מושך אתכם? אפשר שזה דווקא משהו באופי שלו שאתם משתוקקים להיות כמוהו. זוהי כלל לא משיכה פיזית - אבל אם אתם שואפים להיות חכמים כמו אדם מסוים, דעתנים כמוהו וכיו"ב - חלום על יחסי מין איתו מסמל את הרצון שלכם להידמות לו.

לא פעם, אנשים מדווחים על חלומות אירוטיים שצצים להם דווקא בתקופות מאד לא הגיוניות - כשהם בכלל נמצאים בתקופת אבל על חבר או קרוב משפחה שנפטר, כאשר הם לחוצים מאד מסיבות של עבודה או משפחה. חשוב להבין שלבני אדם יש צורך בסיס מאד במין ומיניות - והדבר יכול להתבטא דרך החלום דווקא בתקופות שנראות הפוכות לחלוטין.

רוצים לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לגל חן - 072-3401010 בשלוחה 23, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי


למאמרים נוספים:
מה ההבדל בין חלומות של גברים ונשים?
חלומות על אונס
חלום על היריון, תינוק ו"מאמא דרמה"
חלומות נפוצים של נשים - מה הם אומרים?
חלומות של מתחתנים