חלומות על אנשים שנפטרו

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלומות על אנשים שנפטרו

מה אומרים חלומות על אנשים שמתו שמדברים איתך?
כמעט כל אחד מאיתנו חווה חלומות על אנשים שמתו שמדברים איתך. למעשה, נראה כי זה אף הופך להיות מוטיב חוזר בחלק ניכר מאד מהחלומות.
כל אדם אשר איבד חבר קרוב או קרוב משפחה שהיה יקר לליבו - יתחיל תוך זמן קצר יחסית לחלום עליו. פעמים רבות, חלומות על אנשים שמתו שמדברים איתך טומנים בתוכם מסר מאד ברור. אתם חשים שהאדם המת שהתגלה מולכם רוצה להעביר לכם מסר חד ללא כל ויכוח.

לעתים מדובר על חלומות שבהם האדם המת מוסר על מצבו שלו, אך לעתים קרובות האדם המת לא מדבר בכלל על עצמו אלא רק על האדם החולם, או על אנשים אחרים לחלוטין.
לפעמים כשיש חלומות על אנשים שמתו שמדברים איתך, בחלומות אתם לא חשים כלל שאותו אדם מת ואתם "שוכחים" מכך, אך לפעמים ברור לכם שמדובר באדם מת שאתם מכירים.
אז מה החלומות הללו אומרים?

להבין את הגישות השונות
ישנן מספר גישות שונות לפרשנות של חלומות על אנשים שמתו שמדברים איתך. יש גישות שטוענות שכאשר אדם מת מדבר איתך - סימן שניחנת בכוח של תיקשור עם העולם הבא. עם זאת כדאי להירגע קצת ולזכור שכמעט כל אדם חווה מפגשים עם אדם מת בחלומותיו, ולרוב זה אדם מוכר.
רק אם יש לכם חלומות על אנשים מתים שאינכם מכירים, ובכל פעם זה אדם שונה והחלומות חוזרים על עצמם, אולי מדובר אכן על פתח לתיקשור שלכם עם העולם הבא, אבל לרוב כאמור - אלו הם אנשים שאתם מכירים.

פעמים רבות, כשיש לכם חלומות על אנשים שמתו שמדברים איתך, סימן שאולי אותו אדם מת בכלל מייצג אתכם! לא פעם אנשים מקבלים עצות שונות מאנשים מתים שהם הכירו. לרוב אותם אנשים מתים היו דמויות סמכותיות שמבוגרות יותר מהחולם - הורה, דוד או סב. העצות שלהן, הן בעצם עצות שאתם מעוניינים לתת לעצמכם, אך מתקשים להכיר בהם.
לרוב העצות באות לסייע לכם להתגבר על סיטואציה מורכבת יחסית שעליכם בכלל להכיר בכך שהיא קיימת. לכן, כדאי להקשיב היטב לעצה ואף לנסות לממשה, שכן מדובר בתחושות הבטן שלכם.

במצבים אחרים, חלומות על אנשים שמתו שמדברים איתך באים לייצג את הדאגה שלכם לאותו אדם שמת. במצב כזה, אפשר שאתם תחלמו על האדם המת שנמצא כעת במצב טוב.
אותם אנשים מעידים על עצמם כמי שנמצאים בעולם הבא, מתגעגעים מאד, אך חווים הקלה גדולה מאד ונינוחות עצומה. מדובר על היכולת שלכם לסגור מעגל ולהמשיך הלאה ולסיים את תהליך האבל. החלום מסייע לכם להבין כי כעת נסתיימו ייסוריו של האדם, ולאחר שמת הוא הגיע לשלווה נצחית - והוא עדיין חש געגועים כלפיכם בעולם הבא.

מתי זה מסר ברור מהעולם הבא?
קיימים חלומות על אנשים שמתו שמדברים איתך אשר מייצגים מסרים ברורים מן העולם הבא. חלומות כאלו הם אפשריים, אך כדאי לזכור שלרוב החלומות הללו הם מאד קצרים וכוללים מסר מאד ברור, שאין מקום לפרשו לכאן או לכאן.
אם החלום שלכם הוא ארוך, כולל דמויות נוספות מעבר לאדם המת, וכולל שיחות על הא ועל דא - ככל הנראה מדובר על חלומות עם אלמנטים יותר פסיכולוגיים ופנימיים.


רוצה לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו לנטלי מוריה
בטל' 072-3401010 בשלוחה 33, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי

למאמרים נוספים:

החלום כדרך להארה רוחנית
לגלות את עצמך דרך החלום