אסטרולוגית

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

אסטרולוגית

אסטרולוגית אישית

אסטרולוגית הינה אישה העוסקת באסטרולוגיה באופן פעיל ומייעצת לאנשים בתחומים שונים. ייעוץ של אסטרולוגית מבוסס על ידע ולימוד מעמיקים בתחום, שכן נדרש ידע נרחב בהכרת מפת כוכבי השמים, התאמתם לגלגל המזלות וקריאת נתונים אודות כל אדם באופן ספציפי. נתונים אלה שייכים לתחום התכונות והאופי של בני האדם, שכן האסטרולוגיה גורסת כי מיקום גרמי השמיים משפיע על האדם בדרכים שונות ובראשם על תכונות האופי שלו ואישיותו.

אסטרולוגית אישית מלווה אנשים הזקוקים לעזרה וייעוץ בשלבים שונים של חייהם. יש הפונים לייעוץ אסטרולוגית ביום יום ויש הפונים לייעוץ כזה אחת לכמה חודשים או לעיתים רחוקות יותר.

כיצד עובדת אסטרולוגית

כדי לקבל ייעוץ פרטני באסטרולוגיה, יש להתייחס לכך ברצינות. אסטרולוגית אינה אדם שכותב תחזיות כלליות ומשליכה אותן על האדם הספציפי, אלא להיפך. ככל שהאסטרולוגית בקיאה ומיומנת, כך היא מסוגלת לערוך מפה אסטרולוגית מדוקדקת ומפורטת לכל אחד ולהשתמש בה כדי לערוך גם את התחזיות היומיות, השבועיות או השנתיות.

מפה אסטרולוגית עורכים על פי נתוני הלידה של האדם ויש להתחשב בתאריך הלידה, שעת הלידה ומקום הלידה. שלושת הנתונים הללו מאפשרים לאסטרולוגית לבחון את מיקום ומצב גרמי השמיים באותו הרגע ולהבחין במגמות הקשורות לאופי האדם, תכונותיו ואישיותו.

 בחינת מצב כוכבי השמים ברגע הלידה הוא המפתח להבנת האדם על פי האסטרולוגיה. מכיוון שלמיקום הכוכבים יש השפעה על האדם, הרי שבכל שינוי במצב הכוכבים בשמים בכל ימות השנה יש גם אלמנט משפיע על כל אחד ואחד על פי המזל שלו הקשור לתאריך הלידה שלו או שלה.

מפה אסטרולוגית אישית

קריאת מפת השמים והיכולת להשליך זאת על אדם ספציפי הופכים את האסטרולוגים לטובים יותר כאשר הם בקיאים בדרך קריאת מפת הכוכבים בכל זמן. בטכניקה זו ניתן לערוך תחזית אסטרולוגית יומית או שבועית ובה להצביע על מגמות שונות בחיי האדם הקשורות לנושאים מהותיים כמו אהבה וזוגיות, קריירה ועבודה, כספים וכלכלה, חברויות ושאר תחומים. אסטרולוגית מקצועית איננה מפנה את המתייעץ לפעול בדרכים קונקרטיות, אלא מתווה לו כיוון מסוים שהכוכבים מצביעים עליהם בתחומים שונים. אם הכוכבים מראים כי עומדת בפני האדם הזדמנות עסקית טובה בזמן הקרוב או הזדמנות להכיר בת זוג משמעותית בקרוב, האסטרולוגית יכולה להצביע על כך, אך יהיה זה מתפקידו של האדם לזהות את ההזדמנות ולתפוס אותה ברגע הנכון.

אסטרולוגית איננה נביאה

מי שחושב שפניה לאסטרולוגית תגלה לו את העתיד לפרטים, טועה. ניתן לזהות אצל כל אחד את הכיוון הנכון עבורו לפעול על פי התחזית האסטרולוגית. לא מדובר בנבואה או בחיזוי העתיד במובן הפרטני של המילה, אלא ביכולת חיזוי של כיוונים ומגמות שיתרחשו, באם האדם ידע לנצל את ההזדמנויות הנקרות בדרכו כפי שנאמר לו.


בת שבע דור היא אסטרולוגית מתקשרת ונומרולוגית בכירה, מתמחה ביעוץ זוגי ועוד.

 

למאמרים נוספים:
מים בחלום - מחשבות על רגשות
סימבול המים בחלומות
אלמנט מזג האוויר בחלומות