אלה שונייה

מאת: מערכת Dreams

אלה שונייה

אלה שונייה, מיסטיקנית ושאמאנקה בעלת ידע שעובר מדור לדור, מומחית בפענוח חלומות.

אלה שונייה מקדישה את חייה לפרקטיקה של פענוח החלומות. היא עוסקת בבחינת המשמעות העמוקה של החלומות יותר מ-50 שנה. המשמעות של החלום תלויה בפענוח הסימבוליקה המדויקת המוכלת בו למילים מובנות לחולם, בשילוב בחינת ההתייחסות שלה לאירועים בחיי הערות של החולם. 

ההתמסרות הכנה ואהבת עולם החלום נובעת אצל אלה שונייה מתוך ירושת אבותיה, השאמאנים הצוענים. החלום מהווה כלי אבחון ראשון במעלה אצל השאמאנים. בנוסף לידע השאמאני, התמסרה אלה שונייה לחקר מעמיק של עולם החלום על פי משנתם של שני מאורות דגולים, הפסיכואנליטיקנים קרל יונג וג'ימס הילמן, אשר בדומה לשאמאנים ראו בחלום מקור מהימן לבחינת נפש ונשמת האדם, שבו עולות השכבות הנסתרות שבאדם מהלא-מודע. פענוח נכון שלהן מעניק מידע ועצה למודע של החולם, אשר יכול להשתמש בהם לניווט נכון ופרקטי של חייו בעולם הערות שלו, ולהתעלות רוחנית ולהגיע להארה. 

אלה שונייה תסייע לכם להתחבר להבנת חלומכם באופן כזה שתוכלו לזכות להיפתחות העין השלישית שלכם, ולראות נכחה מה מתרחש מאחורי המסכות החברתיות שאנשים לובשים. אתם תהיו מסוגלים להבחין באמת ולזהות בקלות שקר חבוי. 

אם חלמתם חלום ואינכם יודעים מה משמעותו, אתם מוטרדים ואף מפחדים ממנו, או גם אם גרם לכם החלום להתרוממות נפש ואינכם יודעים למה ומדוע - אלה שונייה תסייע לכם לפרש את משמעותו. כך תפתחו את המודעות ותתחברו אל תעצומות נפשכם, כדי לממש את הייעוד שלכם שלשמו הגעתם לחייכם.

חלמתם חלום ואתם רוצים להבין אותו? התקשרו למרכז המומחים של ישראל, 072-3401010

למאמרים נוספים:

מהו פירוש חלומות?

חלום על מוות - שינוי בחיים

מזון בחלומות - טעם החיים