ייעוץ זוגי

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

ייעוץ זוגי

ייעוץ זוגי מועיל

אחד התחומים הרגישים ביותר בחיינו היא הזוגיות. המומחים אומרים שכדי לחיות חיי זוגיות מלאים וארוכי שנים יש לתחזק אותה כל הזמן ולא לחשוב כי הדברים יסתדרו מאליהם. עם השנים והחיים המשותפים רבים מהזוגות חווים משברים בזוגיות שלהם ורבים מגיעים עד כדי החלטה להיפרד לצמיתות. האם דבר זה הוא מחויב המציאות? האם יש הצדקה לאחוזי הגירושין הגדולים בחברה שלנו כיום? התשובות לשאלות אלה אינן פשוטות והן קשורות לא מעט באורח החיים המודרני שלנו שהתנתק מן המסורות הישנות שארגנו את החיים שלנו בעבר ללא מציאת דרכים חלופיות משמעותיות. החיים האישיים והחברתיים שלנו עברו תהפוכות רבות במאה השנים שחלפו ובראשן המהפכה הפמיניסטית שהציבה את האישה במקום שונה לגמרי ממקומה המסורתי שהיה לה באלפי השנים הקודמות.

ההקצנה הדתית שאנו חווים כיום בכל הדתות הגדולות, היא בחלקה הגדול ריאקציה לתופעה זו ולשחרור האשה. בלי להיכנס לעומקם של דברים ניתן לומר כי השינויים החברתיים והאישיים שאנו חווים כיום משאירים רבים מאיתנו עם שאלות וללא תשובות, ועם תחושת החמצה גדולה.

ייעוץ זוגי יכול לחולל שינויים מהותיים ביחסי בני הזוג וזאת במידה והם באמת מעוניינים בשיפור המצב ולא בפירוק החבילה.

ייעוץ זוגי במשבר

כאשר זוג נמצא במשבר או בצומת דרכים יכול יעוץ זוגי לאפשר להם לבחון דרכים חדשות להבראת היחסים בינם ולהעניק להם כלים מעשיים להתגבר על המשבר. רבים פונים לפסיכולוגים כדי לקבל ייעוץ זוגי, ויש דרכים רבות ונוספות שבאמצעותן ניתן להתמודד עם האתגר. שיטות מיסטיות רבות עומדות לשרות בני זוג שנקלעו לקשיים בזוגיות שלהם וניתן למצוא עזרה אצל אנשים העוסקים בהתאמה זוגית על פי הקבלה, הסרת כישופים, קריאה בקלפי טארוט, נומרולוגיה, תקשור, אסטרולוגיה וכדומה.

הורוסקופ אהבה

הורוסקופ אהבה הוא כלי שניתן להיעזר בו בעת משבר זוגי. הורוסקופ אהבה הוא תחזית יומית או שבועית בנושאי אהבה וזוגיות והוא חלק אינטגראלי מן האסטרולוגיה. כאשר יש לכם שאלות לגבי הזוגיות שלכם ותהיות האם היא יכולה להתפתח לכיוונים רצויים, או שאולי הזוגיות ארוכת השנים שלכם הגיע לסיומה, ניתן להתייעץ עם אסטרולוגית מומחית המסוגלת לעשות תחזית המבוססת על המפה האסטרולוגית האישית שלכם שמוצלבת עם המפה השבועית או היומית ולתת לכם כיווני עשייה או תחזית לגבי הניתן לקרות.

כדי שייעוץ זה יהיה אמיתי ויעיל על האסטרולוג לעשות לשני בני הזוג מפה אישית ואם מפה כזו כבר נעשתה עבורכם עליכם להביא אותה איתכם לייעוץ. ניתוח המפות יכול, כבר בשלבים ראשונים, לעמוד על דברים שחוזרים על עצמם ושבעזרתם תוכלו להבין מה הכיוון העתידי הצפוי לכם. גם שאלות בנוגע להמשך זוגיות, החלטה אודות אירוסין או פרידה, או הבאת ילד לעולם הן מסוג השאלות שניתן למצוא להם פתרונות באמצעות הורוסקופ אהבה שנעשה בקפידה ועל ידי אשת מקצוע מעולה.

 כנסו לאתר לשיחה אישית עם מומחים רבים נוספים בתחומי התקשור,    ASKme נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי התקשור והמיסטיקה בטלפון : 072-3401010
למאמרים נוספים:
מים בחלום - מחשבות על רגשות
סימבול המים בחלומות
אלמנט מזג האוויר בחלומות