גל חן

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני

גל חן

מיסטיקנית מומחית בכירה משנת 1996. מדריכה ומייעצת באמצעות קלפי טארוט, קלפי אושו, פתרון חלומות, קריאה בקפה, מודעות עצמית ודמיון מודרך. יועצת בקו המומחים של AskMe ובעלת טור בערוץ האסטרולוגיה ב-ynet. 

עם כלים אלה גל מדריכה ונותנת לך כלים להכיר את עצמך ואת עולמך הפנימי והרוחני. גל מלמדת לחזק את האינטואיציות ולבחור את הדרך הנכונה בנושאים כמו משפחה וילדים, עבודה וקריירה, זוגיות ומערכות יחסים,  ועוד. בנוסף, גל מסירה עין הרע, חסימות ואנרגיות שליליות, ומעבירה סדנאות, הרצאות ואירועים מיסטיים.

גל התחילה את דרכה המיסטית והרוחנית עם שחרורה מהצבא בשנת 1996 כשהלכה ללמוד משחק והכירה בורה בשם אורית אשר פתחה עבורה בקפה. לאחר אותה התנסות הבינה גל כי יש סיבה למפגש ביניהן. כיום גל נשואה לאחיה של אורית ולהם ארבעה ילדים.

לגל ניסיון רב בייעוץ והדרכה למציאת דרך ומתן תשובות מתוך מודעות וצמיחה רוחנית כל הדרך להגשמה עצמית. היא מלווה בעיקר נשים ועוזרת להן להתגבר ולהתמודד עם מכשולים ואתגרים בכל תחומי החיים. 

כנסו לאתר לשיחה אישית עם מומחים רבים נוספים בתחומי מיסטיקה,  ASKMEנבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי התקשור והמיסטיקה בטלפון : 072-3401010

 

למאמרים נוספים:

קבלה - המיסטיקה היהודית

שלא נדע - עין הרע

איך זה עובד באמת? הנומרולוגיה