הורוסקופ

מאת: ASKme שירות ייעוץ מיסטי טלפוני. צילום: FreeDigitalPhotos.net

הורוסקופ

הורוסקופ וענייני הלב

מיותר לציין כי ענייני הלב מטרידים רבים מאיתנו. נושאים הקשורים לשאלות מתי אמצא אהבה, או שאלות הקשורות בזוגיות, במציאת בן או בת זוג או שאלות הקשורות לחתונה, כל אלה הן שאלות נפוצות ומהותיות לרבים מאיתנו.

כידוע, ענייני הלב אינם רציונאליים ואין מדע שיכול לענות עליהם באופן מובהק. אהבה הינה רגש ויש הטוענים כי אהבה היא כוח או אנרגיה חזקה המניעה את החיים כולם. יש המייחסים לאנרגיית האהבה יכולות עצומות ויש המטיפים לאהבה כמפתח לחיים מאושרים יותר, לא רק ליחיד אלא לאנושות כולה.

הורוסקופ אהבה יכול לעזור בהרבה מן השאלות הללו ולתת כיוון ברור לכל אחד על פי המזל שלו ומיקום הכוכבים המשפיעים על המזל בכל יום.

כיצד הורוסקופ אהבה יכול לעזור?

אנשים שונים מגלים את כוחו של הורוסקופ האהבה. אנשים אלה יכולים להיות בשלבים שונים של חייהם מבחינת חיי האהבה שלהם. יש שמדובר באנשים המחפשים זוגיות לאחר תקופת רווקות ארוכה שבה ניסו כל מיני יחסים מזדמנים ללא התחייבות, ויש כאלה שרק התחילו קשר שנראה להם משמעותי והם מתלבטים לגבי ההמשך; יש אנשים שרק התארסו ויש כאלה שכבר נשואים שנים, יש כאלה העומדים בפני גירושין, ועוד ועוד. הורוסקופ אהבה יכול לצייד אתכם בהבנה אודות הכיוון הרצוי מבחינתכם בכל שלב שבו אתם נמצאים והדבר מבוסס על האסטרולוגיה המסוגלת לעמוד על תכונותיו של האדם ועל אישיותו מתוך קריאת המפה האסטרולוגית שלו הקשורה לתאריך הלידה של האדם ומקום הולדתו בהתאם למצב הכוכבים בשמים.

הורוסקופ אהבה למציאת בן/בת זוג

השימוש הרווח ביותר של הורוסקופ אהבה הוא למציאת בן או בת זוג לחיים. האסטרולוגיה גורסת כי ישנם מזלות שונים המתאימים אלה לאלה ויש מזלות שמתאימים פחות להשלמה זוגית. יש שילובים מוצלחים, ומוצלחים פחות, אבל חשוב לדעת כי אין דבר מוחלט בעניין זה ולעתים יכול האדם למצוא את הצלע המשלימה עבורו במקום שנראה כאילו לא שייך לו.

חיי האהבה מורכבים ואין כפתורים מסוימים שניתן ללחוץ עליהם כדי לקבל תשובה נחרצת. קריאה אסטרולוגית זהירה ולא מתיימרת תוכל לעזור לכם למצוא את הכיוון הנכון עבורכם בזמן הנכון ואין לחשוב כי האסטרולוגיה יכולה לכוון אתכם לאדם ספציפי שמחכה לכם מעבר לפינה.

בחינת זוגיות

הורוסקופ אהבה יכול לעזור לכם גם בבחינת הזוגיות שלכם ולהראות לכם כיוונים שונים להתפתחותה. ניתן להגיע לאסטרולוג בעצמכם או עם בן / בת הזוג לצורך ניתוח והכוונה של הורוסקופ האהבה. הניתוח מבוסס על המפה האסטרולוגית של כל אחד מבני הזוג, וכל פרט מן החיים נלקח בחשבון כדי למצוא את הכיוון העתידי הנכון עבורכם. גם אנשים הניצבים בצומת דרכים בזוגיות שלהם יכולים לקבל ייעוץ אסטרולוגי באותה הדרך שתוכל לשפוך אור על העומד להתרחש ובאיזה תנאים.

 

כנסו לאתר לשיחה אישית עם בת שבע דור  ועם מומחים רבים נוספים בתחומי המזלות,  ASKme - נבחרת מומחי המיסטיקה של ישראל מייעצים ונותנים תשובות בכל תחומי התקשור והמיסטיקה

בטלפון : 072-3401010 שלוחה 25

 

בת שבע דור היא מאמנת אישית, יועצת טראנספרסונלית, הילרית-לפרט, לזוגיות, למשפחה ולעסקים, מאבחנת הוליסטית בכף יד, בתקשור, בנומרולגיה, בתדרים ובטארוט.

 

למאמרים נוספים:
חלומות נפוצים - חלק א': נרדפים או נאהבים

חלומות נפוצים (חלק ב'): אירועי חולי/פציעה או לידה

חלומות נפוצים (חלק ג'): תקלות בנסיעה/ עינוג בנסיעה