נסיעה בחלום, מה המשמעות?

מאת: אורית, צוות Dreams

נסיעה בחלום, מה המשמעות?

כלי תחבורה הם מאוד הכרחיים עבורנו ונראה לנו די ברור שרכב הוא "פריט" בלתי נמנע. מכוניות בחלום מצביעות על האופן הכללי שדרכו אנו פועלים ואת הרגשות הקשורים להתרחשויות בחיינו. כאשר חולמים על נסיעה ברכב או בכל כלי תחבורה אחר יש לשאול עצמנו מספר שאלות בכדי להבין את משמעות החלום.

חלמתם על נסיעה ברכב, להלן מספר שאלות שמומלץ שתשאלו עצמכם:

1. מי הנהג?
אם ב
חלום אתם נהגתם ברכב, זה מסמל כי אתם נוטלים את האחריות על חייכם. אתם המובילים בדרך, אחראים על הבחירות ומבצעים את ההחלטות. אם מישהו אחר נוהג, יש לשים לב מי הוא. האם אתם מכירים אותו? האם אתם מושפעים ממנו באיזושהי צורה? מה הקשר שלכם מסמל? האם זה הבוס שלכם? מה התחושה שעולה לכם מאותו אדם?


2. הנסיעה בחלום - מהות הדרך.
הנסיעה בחלום מסמלת את הדרך בה בחרתם. האם הנסיעה בטוחה ונעימה? מופרזת? חשים שאתם מאבדים שליטה? או ששרתם תוך כדי נסיעה?

אם צחקתם ושמחתם במהלך הנסיעה זה מצביע על רגשות ואנרגיות מצויינות המתלוות לדרך שבה בחרתם ללכת.

אם איבדתם שליטה על הרכב או שהנסיעה שלכם לא היתה כל כך בטוחה זה מהווה אינדיקציה לרגש עז שאתם צריכים להיות מודעים לו. אולי אתם מרגישים מופתעים ממשהו, המומים או מהרהרים לגבי נושא מסוים, או שהגישה שלכם לדרך מסויימת אינה באה בקלות.

3. סוג הרכב ומצבו: האם הרכב חדש? האם הוא גדול? האם יש אנשים בתוכו? האם זו מכונית החלומות שלכם? כל אלו יכולים להצביע עליכם, על המצב האמיתי שלכם, על הרגשות הנוכחיים שלכם.

4. תאונה בחלום:
תאונה היא סימן אזהרה. אם אתם הנוהגים ברכב, זה יכול להתריע בפניכם על סכנה, מומלץ לכם לא לנהוג. אם אתם חייבים, בדקו את מצב הרכב שלכם, התרחקו ממטוסים, רכבות, אוטובוסים, סירות, או הליכה מסוכנת כמו טיולים בהרים, לפחות ביום שאחרי החלום שלכם.


5. מילוי דלק בחלום:
אם ראיתם עצמכם בחלום מתדלקים בתחנת דלק, זה מצביע על שגשוג, אבל ייתכן שיהיו כמה מכשולים לפני שתגשימו מטרתכם. במידה ונתקעתם באמצע הדרך כי אזל לכם הדלק, זה מצביע על חוסר באנרגיה וכוחות שמלווים אתכם בדרך בה בחרתם.

דוגמאות של חלומות הקשורים לנסיעה:

חלמתם על קרוב משפחה שנוהג ברכב? זה מרמז על עזרה שתגיע ממנו.

חלום על אקס/ית שנוהגים ברכב שלכם והדרך היתה נעימה: מצביע על אפשרות עתידית לחידוש הקשר.

חלום על נהיגה מופרזת מתוך שכרות ואיבוד שליטה, מצביע על איבוד שליטה תרתי-משמע, ערפול ובלבול בחייכם.

חלום על ירידה תלולה ללא מעצורים מצביע על ירידה רגשית.


חלמתם חלום ואתם רוצים להבין את המסר שלו? 
אתם מוזמנים להתקשר למרכז המומחים של ישראל בטלפון 072-3401010