חלום על בכי

מאת: מערכת Dreams | צילום SXC.hu

חלום על בכי

חלום על בכי יכול להופיע בכמה וכמה מצבים שונים. בכי יכול להופיע בחלום כבכי שלנו, בכי של מישהו אחר, בכי של אדם קרוב ויקר לנו או בכי של אדם זר וכדומה.
בכי יכול להופיע גם כבכי אמיתי בחלום כל שהוא או בכי של תינוקות שרק נולדו.
באופן כללי חלומות על בכי יכולים לייצג רגשות עזים של אובדן, אכזבה וכאב. החלום מעביר תחושת תסכול מן המצב שבו אנו נמצאים או של חוסר השלמה עם המצב, שיכול להיות סיום מערכת יחסים מסוימת וכדומה.

פירוש נוסף ואפשרי לחלומות על בכי, יכול להיות כי רק לאחרונה הצלחנו להפנים ולקבל בעיה שליוותה אותנו במשך תקופה ארוכה. הבכי בחלום כזה יכול להוות שחרור של צער ותסכול שהודחקו אצלנו זמן ממושך, אך בעת הזו אנו מתמודדים עם הבעיה ועם הרגשות המלווים אותה.
חלומות שבהם אנו בוכים בכי של שמחה, מסמלים את תחושת השחרור שלנו עקב ההתמודדות שהתמודדנו עם בעיה או בעיות מסוימות.

חלום עם בכי אמיתי
חלום שבו אנו מתעוררים עם בכי אמיתי מסמל מצבים שבהם הדחקנו טראומה מסוימת שלנו ואת הטיפול בה. החלום מספר לנו כי קשה לנו להתמודד עם הבעיה ולעמוד מולה באומץ לב.
פתרון של חלום כזה הוא שעלינו להיות הרבה יותר נכונים לשינויים ולהיות קשובים לעצמנו כל הזמן ולצרכים שלנו.

חלום שבו אנו בוכים ואף אחד אינו שומע אותנו, מסמל תחושה של חוסר אונים, תסכול והזנחה כללית של עצמנו. התחושה יכולה להיות של אפס, שאף אחד לא שם לב אלינו או מקשיב לנו, שאף אחד אינו מעודד אותנו וכיוצא באלה.
פתרון החלום יכול להביא לכך שנדבר על הבעיות שלנו באופן פתוח וגלוי ונספר לסובבים אותנו על דעותינו ומחשבותינו בנידון.

חלום על בכי של אדם אחר
חלום על בכי של אדם אחר שונה מחלום על בכי שלנו בחלום. בכי של אדם אחר בחלום מסמל איחוד מחדש עם אדם קרוב לנו, בן משפחה או חבר קרוב שאיתו היינו בנתק תקופה ארוכה בשל אי הבנות מצערות או חסרי בסיס.
הבכי מסמל את נכונותו של האדם להתקרב אלינו מחדש ולרקום מערכת יחסים מחודשת המבוססת על אמון וקירבה.
חלומות כאלה נחלמים במצבים שבהם נתקלתם בידיד או חבר או בן משפחה שאיתו נותקו היחסים בשל אי הבנה או בשל סכסוך, שלא היה להם כל משמעות אמיתית ביניכם.

חלום על בכי ועמידה ליד אגם
חלום זה אינו נכנס לאחד מהסמלים שתוארו למעלה אודות חלומות עם בכי. חלום של אישה העומדת ליד אגם ובוכה, מסמל יותר מכל את אהבתה לילד שלה. החלום מאשר לאם את אהבתה לילד בכל מקרה ובכל תנאי, ללא קשר עם המעשים הספציפיים שלו לחיוב או לשלילה.


רוצה לקבל פירוש לחלום שלך באופן אישי ומקצועי בלי לצאת מהבית? התקשרו עכשיו ללאה שירה גד
בטל' 072-3401010 בשלוחה 51, ותיהנו מייעוץ מקצועי ואישי במענה מיידי


למאמרים נוספים:

פענוח חלומות

טיפים לפירוש ולפענוח חלומות

שפת החלום - שפת הסמלים